Rammelaar zonder ballen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sting

Rammelaar zonder ballen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 20:54

Even een vraagje over mijn konijnen.
Heb sinds gisteren 2 hollanders van een jaar oud overgenomen. Ze hebben in dat jaar geen jonkies gekregen en zijn verkocht als mannetjes. Ik ben daar wezen kijken en heb ze dus genomen.
Gisteren zijn gebracht, en vandaag heb ik ze dus even uitgebreid onderzocht Knipoog. Één van de 2 had een paar rare plekjes op de huid, maar niet ernstig, gewoon wat rare plekjes.
Nou bleek alleen 1 van de mannen geen ballen te hebben... Ze zijn voor zover de andere eigenaren weten niet gecastreerd *en zijn hebben ze vanaf jong*, dus dat kan het niet zijn. We heb ik duidelijk zijn ''ding'' gezien, dus een man is het wel Clown .
Gebeurd dit meer of wat kan er aan de hand zijn? Je hebt klophengsten, ook kloprammelaars? Cool

WinSel

Re: Rammelaar zonder ballen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:23

rammetjes kunnen hun balletjes intrekken

melanie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:24

het komt idd vaak voor bij rammen dat 1 of beide ballen er niet zitten...

gr mel

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:50

Als zijn balletjes niet ingedaald zijn (wat best eens gebeuren kan), is hij als het goed is ook niet vruchtbaar (temperatuur is dan te hoog voor de zaadcellen en zijn dus "dood"). Dus dat komt idd best voor Lachen. Voor die rare plekken zou ik toch nog even langs de DA als k jou was, zou best een schimmel ofzo kunnen zijn.
Gr.
Naatje

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 22:42

Zijn verder geen rare plekken als in schimmel. Meer een soort miniwratjes... gewoon vreemde plekjes, maar niet ernstig. Soort huidknobbeltje Tong uitsteken.