hun verdienen het niet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dienetje

hun verdienen het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 14:56

Bij ons op het dorp woont een meisje en niet zomaar 1 maar super verwend. Ik heb er een jaar of wat geleden al eens een pony verzorgt, maar daar ben ik meegestopt toen ze er nog 2 veulens bijkocht puur omdat ze zo lief waren.

Toen had ze ookal eens een hondje gehad die ze na een jaar niet meer leuk vond dus hup naar het asiel.

Nou hoorde ik voor de vakantie al dat ze weer een hondje kreeg. Tot mijn grote verbazing want ze ging naar de middelbare school en dan heb je toch minder tijd.

Gistere steeg mijn verbazing naar verbijstering. Der hondje was verdronken en dat vertelde ze lachend aan mijn zusje en ze gingen een nieuwe hondje ophalen die toch niet beviel en toen meteen weer omruilen.

Nou ik wist niet wat ik hoorde. En iedereen op het dorp zit een beetje van raar kind. Maarja krijgt een partij zakgeld en koopt dus alles van der zakgeld en de ouders zeggen dat ze der daardoor niet kunnen tegehouden.

annepaardoes

Re: hun verdienen het niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:13

tajh zulke mensen bestaan helaas. Ik vind ook niet dat ze het verdient. Ze weet niet dat ze met een levend wezen temaken heeft.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 18:50

Helaas bestaan er geen wetten voor dit soort belachelijke gedrag. Snap die ouders ook niet hoor, hoe oud is dat grietje? Neem aan een jong iemad gezien hier over zakgeld gesproken wordt. Wie bepaald dara de regels in huis zeg?!
Ik ken ook zo iemand, om de haverklap nieuwe dieren aanschaft, omdat de pup weer te groot is, de andere pup zogenaamd vals is, haar paard niet de juiste kleur bleek te hebben, ipv een bonte toch maar een bruine wilde etc. Gelukkig zie ik dat mens al een aantal jaar niet meer, is een aanklacht tegen dr ingediend, maar niemand kan daar wat aan doen.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 18:58

Achgossie wat erg voor al die dieren zeg! En dat je lacht omdat je hondje is verdronken, ik zal dan alleen maar kunnen huilen.

Wat zielig zeg! Zo iemand verdient dieren echt niet.

Ik zal er echt wat van zeggen tegen dr (ook al zal dat niet helpen) Boos!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:08

En dat soort krijgt straks ook nog kinderen. Dat kind moest eerst eens mens worden. Het een en ander meemaken en zo.

dienetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 19:15

Kimberley77 schreef:
Helaas bestaan er geen wetten voor dit soort belachelijke gedrag. Snap die ouders ook niet hoor, hoe oud is dat grietje? Neem aan een jong iemad gezien hier over zakgeld gesproken wordt. Wie bepaald dara de regels in huis zeg?!
Ik ken ook zo iemand, om de haverklap nieuwe dieren aanschaft, omdat de pup weer te groot is, de andere pup zogenaamd vals is, haar paard niet de juiste kleur bleek te hebben, ipv een bonte toch maar een bruine wilde etc. Gelukkig zie ik dat mens al een aantal jaar niet meer, is een aanklacht tegen dr ingediend, maar niemand kan daar wat aan doen.

Ze is nu 12 jaar. Gaat naar de brugklas. Het erge is dat der vader nog leraar is ook. Dan lijkt het me dat je wel weet hoe en wat.

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:19

Tjeetje zulke mensen verdienen het niet om een dier te houden! Arme beestjes!
En dat die ouders het goed vinden Scheve mond
Inderdaad helaas dat er geen wet bestaat die optreed tegen dit soort belachelijk gedrag!