Ik ben Lyco-Max beuszen von Elsgraben. Ben 2 jaar oud en een langhaar Duitse herder reu.
Ben lief maar ook heeeel waaks. Ik doe samen met mijn baasje het IPO programma met o.a. pakwerk en speuren.
Hobby's: Speuren en pakwerk, naar het bos, bij baasje op schoot en naast haar in bed.
En ik ben Xox Beuszen von Elsgraben. Ben nog maar 1 jaartje jong en doe ook al mee met het IPO programma en volgens de trainers heb ik ahummm talent. Ben een teefje en mijn grote hobby is jagen in het bos maar dat mag ik niet van de baasjes.
Ik ben Quinsy von Weissenmargal en ik hoor er zo half bij. Ben vaak bij Max en Xox te vinden. Ik ben al 7 jaar oud en heb vroeger IPO examens gelopen en ben zelfs Kynologische kampioen geweest. Ook heb ik nestjes met pups gehad. best een druk leventje dus.
Ik ben Rambo. Heete vroeger Tijger maar dat vond mijn nieuwe baasje waar ik inmiddels al weer 5 jaar ben niet handig daar de kat al zo heette. Ik vindt het best. Ben al een beetje beroemd op bokt want ik heb mijn eigen topic dat heet konijn in stukjes, gruwelijk.
Ik heet Lavita en ben 13 jaar oud en een Gelderse toet. Ben heel lief maar af en toe ook heel eigenwijs. Ben lang heel ziek geweest maar mag nu eindelijk sinds een hele lange tijd weer in de wei.
Ik ben Woody en ben altijd vrolijk. Ik ben een 3 jarige dochter van die oude zeur hier boven. Mijn hobby's zijn; stal op eten (de baasjes schrikken elke morgen weer als ze me naar buiten doen), eten van voer en zo gek als mogelijk doen (en er is veel mogelijk!!

Ik ben ooit eens als een wilde kat komen aanwaaien en dat is me goed bevallen

Laten jullie als je kijken wel even een berichtje achter?
Groetjes Max, Xox, Quinscy, lavita, Woody, Rambo en Mitzy (man wat een waslijst)