ik heb het weekend weer eens foto's van mijn kittens gemaakt, werd wel weer tijd want ze groeien als kool!!
dit is Donder
en dit is Heathcliff
en dit zijn ze samen!
Zijn het geen schatjes!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corine1981 schreef:Ik dacht niet aan pure Bengalen, maar de kleur is zo mooi en lijkt wel op die van Bengalen.
Heb zelf ook nestje kittens van een (Noorse) schildpad poes en een rode vader...
Daar kwam dit uit
http://corine1981.hyves.nl/album/9868128/Kittens_Syrah/MlM6/?mpl_pageid=8EA1XV67O6WW0OCCC%7Cfr_it_ph
cissy schreef:het komt door de strepen inderdaad, zo te zien is ze blotched oftewel gemarmerd, dat geeft een ander vachtpatroon dan 'gewoon' gestreept of mackerel. Omdat ze tabby heeft is er dus ook grijs bij het zwart en rood, snap je het nog...
ik heb 3 schildpadden (torties dus) en alledrie anders van vachtpatroon en kleurschakering. Dat is het leuke van torties, er is er geen 1 hetzelfde! ook niet qua karakter hahaha!
Annemariet schreef:Mooie dieren zeg..ik heb sinds kort ook een kitten, die is ook rond de 18 weken....Maar ze is nog zoow klein...
cissy schreef:@destiny, valt wel mee hooralleen mackerel komt meer voor dan blotched, het is een tortie en die zijn echte toverballen qua kleur, er is er geen 1 hetzelfde maar dat maakt ze juist leuk!
ik heb 3 verschillende tortie's en krijg er vandaag eentje te logeren bij (van Sjorsje) kijk maar hier: viewtopic.php?f=73&t=636398&hilit=
de foto's van mn poezels staan in dat topic wat ik gelinkt hebCitaat:Heb je foto's vn je toertie's ben erg benieuwd hoe ze eruit zien
cissy schreef:de foto's van mn poezels staan in dat topic wat ik gelinkt hebCitaat:Heb je foto's vn je toertie's ben erg benieuwd hoe ze eruit zien