Al een paar maanden loopt er een kater bij ons achter, t beesje is mager, vergaat van de honger en loopt niet echt 'normaal'.. Onze buurvrouw had medelij met t dier en is hem gaan voeren, t beesje "vreet" echt en heeft dus duidelijk erge honger.
Alles leuk en aardig, maar hij komt ook mijn huis in, vreet het eten van mijn kat op en sproeit daarna heel mijn keuken onder de kattenpies... Dat ie t eten van mijn kat op eet vind ik vervelend, maar ach ik kan het dier wle begrijpen, maar dat ie alles onder piest wil ik echt niet hebben natuurlijk!
Ik had gister Amivedie al gebeld, ze zouden kijken of ie kwijt was.. maar nu kreeg ik vanmorgen te horen dat hij van mensen bij ons in de buurt is, dit is nogal asosiaal volk.. waar we al t een en ander mee te verduren hebben gehad.. dus wil daar niet weer orlog mee krijgen. Maar goed de kat mag daar dus niet naar binnen, krijgt geen eten en moet dus maar op de straat leven..
Ik ben bang dat t beesje de winter niet haalt als hij nergens eten krijgt of naar binnen kan..
wat moet ik doen?? Zal ik hem op laten halen door de dierenambulance zodat ie naar t asiel gaat? Maar kan dat ook annoniem? of wat moet ik doen?
Ik wil in elk geval zeker ervan zijn dat ze niet weten dat ik t dier daar heen heb laten brengen, want dan ben ik straks mijn eigen kat ook kwijt (zulke lui zijn t wel)
Praten met deze mensen heeft ook geen zin... hun wil is wet, en daar heeft de hele buurt maarnaar te leven...