cavia dracht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

cavia dracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 16:44

Hay hay bokkers,

Mijn cavia is drachtig ( weet alleen nie hoelang ) maar je voelt al een paar weekjes goed de kleintjes zitten en bewegen. OOkal is het een week zichtbaar als je er alleen naar kijkt, dan zie je de kleintjes ook goed bewegen.
Ze heeft nu ook een soort ligbedje gemaakt ( zag ik sinds gistere avond ) waar ze nu overigens niet in ligt.
Weten jullie hoelang het nu nog ongeveer gaat duren?

groetjes!

Jamayka

Re: cavia dracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 16:46

Ik heb zelf nooit met cavia's gefokt, maar het klinkt of het ieder moment kan gaan gebeuren. Spannend hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 16:52

ja maar dat denk ik al 2 weken Haha! dat het ieder moment kan gaan gebeuren maar het gbeurt maar niet. Weet wel dat ze ongeveer 9 weken dragen maarw eet nie meer precies wanneer ik haaar bij mijn beertje heb gezet. Wel heeft ze d'r aardig lang bijgezeten dus weet je ook niet waneer het ritueel heeft plaats gevonden.

Ze ligt veel ( ookal 2 weken lang ) en met lopen waggelt ze ald een eend Haha!

oja mocht het gbeurt zijn maak ik natuurlijk wel foto's van de kleintjes

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 17:06

elk moment zou ik zeggen.
wij hebben 2 keer een nestje gead, vanaf t moment dat we ze zagen bewegen duurde t een halve week (geloof ik, is wel al 8 jaa geleden)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 17:25

oh ahha ik zie ze al ene week bewegen Haha! mijn caaf is erg lastig geloof ik Lachen
heb wel het idee dat ze er meer dan 3 heeft, ze is moddervet en dat is zacht uitgedrukt Haha!

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 20:16

Als je de caafjes hebt gevoeld is er een stelregel van nog ca. 3 weken. Je hebt er al 2 gehad, dus zou ook zeggen ieder moment. Veel succes in ieder geval en alvast veel plezier met je nestje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 20:40

ok, dank je wel Lachen