xx_Horsiex schreef:Bla bla bla bla. Allemaal gezeur weer eens, de mensen op Bokt meoten nodig eens wat vrolijkheids therapie aanschaffen want dat gezeik met ieder topic weer. Jezus zoek een hobby.
Ik stel voor dat je eens contact op neemt met iemand die ook een Friese Stabij heeft en die en nestje pups heeft gehad. Mijn zus heeft een Berner Senne die een tijd geleden is bevallen, mijn zus is zelf dieren arts in opleiding, als je wil kan ik je haar e-mail adres geven en kun je haar e-mailen met vragen. Stuur me maar een PB.
Citaat:
sorry? wat een gezeur? typ ik daarvoor een half a viertje? ik geef verdorie alle tips die er zijn, ik reageer op een vraag van iemand, en ja daarop reageer ik ook met mijn mening over zomaar fokken. mag ik? ik ken fokkers van de friese staby en van de lab.
en wat betreft je zus? en? dus haar berner sennen is ook zonder papier? of gedekt door een ongelukje?
Citaat:
Ik had het ook niet over jou, maar over de eerste reacties.
De reu en de teef zijn met papieren, dus de puppies ook. Ze heeft de dekking tot het laatste puntje gepland, en je kunt er op haar site, die ze speciaal heeft gemaakt an tijdens de dracht en erna over lezen.
http://www.hagers-berners.com/
oke
, dus niet te vergelijken met het nestje van de ts
Laatst bijgewerkt door baroen op 02-09-06 07:35, in het totaal 1 keer bewerkt