hondenclubje leuk of toch niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

hondenclubje leuk of toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 18:01

Hallo wij krijgen een nieuwe hond waar veel mee getraind is, het is een werk hond.Bij ons is niet echt iets in de buurt waar je kan trainen, ik wil ook niet echt trainen maar 1 keer samen komen met een groepje en dan wat dingen doen met de hond.Zoals bv een behendigheids parcoursje wat ze kunnen lopen, samen spelen en wat nog meer? De behendigheidsspullen moeten we dan zelf ontwikkelen en we hebben hier overal plaats genoeg om te trainen.Iemand nog een leuke tip of een leuk idee wat we kunnen doen met de honden?

timokyana

Re: hondenclubje leuk of toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 18:03

Koop zo'n rusps bij de ikea heb je al een leuke hindernis ( al past niet ieder formaat hond erdoor denk ik).Verder wat spring hindernisjes, een wip, een muurtje van hout zeg maar die langs twee kanten omhoog loopt.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 18:07

He wat een leuk idee ik heb ooit behendigheids wedstrijden gelopen dus weet er wel alles van, alleen het idee van zelf de hindernissen maken is er niet. Maar zo,n slurf is erg leuk.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 18:09

Ten eerste heb je voor een werkhond gekozen, en vind ik het zelf een beetje egoïstisch om niet met die hond te gaan trainen.

Overigens vind ik het onverantwoordelijk om zelf een beetje aan te klooien.

Persoonlijk zou ik toch op zoek gaan naar een leuke hondenschool, die jou en je hond verder kan helpen. Succes Lachen

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 18:45

ik zla als ik jou was een goede hondensportschool bij jou in de buurt te zoeken. Om nou zelf aan de slag te gaan als je niets van behendigheid weet is niet slim.
Vaak is het bij elke hondensportschool dat je 1x per week les hebt.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 21:30

Ik ben een aantal jaar lid geweest van een honden school en heb behendigheids wedstrijden gelopen dus weet ik er alles van af.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 21:38

Ik wil dus zelf iets opzetten en wil niet meer lid zijn van een honden school, bij ons is er nooit iets geweest voor honden bezitters dus tis erg welkom.