Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cissy schreef:als een kat de neiging tot braken heeft en er verder niets uitkomt kan er een haarbal vast zitten, ook zou ie een keelonsteking kunnen hebben. Miauwen gaat dan ook niet, er komt dan geen geluid uit.
dus toch maar naar de DA, neem thuis vast (als het je lukt) zn temperatuur op want door de stress kan die gaan stijgen en krijgt de DA een verkeerd beeld.
Voor haarballen is speciaal voer te krijgen en ook haarbalpasta maar ga eerst maar eens naar de DA dan weet je het tenminste zeker.
DMHorses schreef:hij is inmiddels alweer helemaal beter(hij zeurt weer als vanouds)
ik was even bang dat het idd iets besmettelijks kon zijn, die kleine is overleden aan uitdroging en ondervoeding, maar die had natuurlijk van alles onder de leden kunnen hebben.
Ik denk idd dat het iets van een haarbal was ofzo...
Mist schreef:cissy schreef:als een kat de neiging tot braken heeft en er verder niets uitkomt kan er een haarbal vast zitten, ook zou ie een keelonsteking kunnen hebben. Miauwen gaat dan ook niet, er komt dan geen geluid uit.
dus toch maar naar de DA, neem thuis vast (als het je lukt) zn temperatuur op want door de stress kan die gaan stijgen en krijgt de DA een verkeerd beeld.
Voor haarballen is speciaal voer te krijgen en ook haarbalpasta maar ga eerst maar eens naar de DA dan weet je het tenminste zeker.
gelukkig dat hij weer beter is.
@ Cissy: werkt dat echt die pasta voor haarballen ?
Promessa schreef:DMHorses schreef:hij is inmiddels alweer helemaal beter(hij zeurt weer als vanouds)
ik was even bang dat het idd iets besmettelijks kon zijn, die kleine is overleden aan uitdroging en ondervoeding, maar die had natuurlijk van alles onder de leden kunnen hebben.
Ik denk idd dat het iets van een haarbal was ofzo...
had die kleine ook diaree??
Promessa schreef:oww okeej
het klonk namelijk alls kattenziekte...
maar als tie geen diaree had is dat niet het geval geweest..
ik ben blij dat het nu weer goed is met die andere kat... maar hou hem wel ff in de gaten hoor...
groetjes