Wel eng hoor, een ballon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yootje15

Wel eng hoor, een ballon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 14:40

haaii,

Ik heb een beagle van nu 14 maanden, en ik weet dat een beagle geen waakhond is... maar deze week had mijn broertje een ballon gekregen, dus die had hij opgeblazen en een tijdje mee gespeeld. Toen hij naar bed ging zwerfde de ballon een beetje over de grond. Mn hond vond het wel interessant, maar deed er verder niks mee. 's Avonds was de ballon onder de eet-tafel gestrand, en het was al wat donker en ik en mn ouders waren die ballon allang vergeten, dus wij zaten rustig tv te kijken, ontdekt mijn hond de ballon weer en begint te grommen en loopt er met een grote boog omheen en ging naast mijn stoel liggen zodat hij die ballon in de gaten kon houden, want stel dat hij je gaat aanvallen. Clown Hij ging maar door met grommen en af en toe ook een blaf. Ik en mn ouders hadden eerst niet door dat het om die ballon ging, dus wij gingen er verder niet op in. Totdat mn vader hem wilde uitlaten en hij niet langs die ballon durfde dus ook niet bij mn vader kwam, want stel je voor dat die ballon je aanvalt Vork Toen zagen we pas dat hij die ballon plotseling eng vond.
De held op sokken Knipoog

Groetjes, Yo

Marrke

Re: Wel eng hoor, een ballon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:56

Whaha, tja zo meteen bijt die ballon je nog Vork
Ach ja, wel grappig om te zien hoe zo'n beestje bezig is lijkt mij Lachen

Yootje15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 15:04

haha, ja! We moesten er erg om lachen hoe hij zich uitsloofde voor de ballon! Haha!

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:14

Dat heeft ons boerenfoxje met de stofzuiger! Als hij te dicht komt bijt ze hem zelfs