Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
krissie1985 schreef:6 weken mogen ze van de moeder af, en met 8 weken worden ze meestal pas verkocht..
Dit doen ze om te zien of de pups wel goed zelf kunnen eten en drinken.
Maar omdat dit hondje van die man's broer kwam, en Thor zich heel goed zelf kon redden mocht hij al eerder weg.
En hij let er heus wel goed op, hij heeft al zo beetje zijn hele leven pups tot volwassen politiehonden opgeleid dus..
LadyF schreef:Nounounou wat een reacties weer zeg.
Typisch bokt......
Word er soms niet goed van, sorry.
krissie1985 schreef:he marjolein, he bedankt voor je reactie..
en jah ik geef je gelijk typisch weer reacties van bokt..
Deze man heeft al meer dan 30jaar honden, hij weet heus wel wat hij doet.. en gaat om de foto's en niet om de leeftijd.. en ik sprak ze net nog.. Thor doet het uitstekend.. en ik heb me vergist met de leeftijd hij is 6,5 week oud.
LadyF schreef:Waar staat dit dan?
Met veulens gaat dit net zo, de een bij 2,5 maand en de andere pas bij 4/5 maand.
Hij komt niet in een hondenloze omgeving en hij heeft zowiezo veel steun aan de 2 oudere dieren die er rondlopen.
Wat dacht je van kalfjes die hun moeder niet eens kennen?
Deze mensen zijn erg goed voor hun dieren en weten heus wat ze doen.
LadyF schreef:Typische reacties zijn inderdaad dingen waar het helemaal niet over gaat.
Krista zet hier met al haar goede bedoelingen foto's neer van de nieuwe pup en dan krijg je reacties als deze.
krissie1985 schreef:Topics mag slotje krijgen..
thaollat schreef:krissie1985 schreef:Topics mag slotje krijgen..
Das nou ook jammer.. er zijn ook mensen die het alleen zeggen maar zelf niet in zo'n situatie zijn..
We zeggen ook niet dat de pup er slecht uit ziet integendeel!!
laat ze gewoon maar even..
je moet ook wel een beetje tegen kritiek kunnen..