Ik wil al 2 jaar heel graag een hondje. Mijn moeder lijkt het ook wel leuk maar omdat mijn vader het niet zo heel leuk vind uit zij het minder heb ik het idee.
Ik zal even wat meer over ons gezin vertellen.
We wonen met z'n vieren in een redelijk ruim rijtjeshuis met tuin, maar gaan volgende zomer verhuizen naar een groter nieuwbouw huis met grotere tuin. Mijn vader gaat 's ochtends om half 8 naar zijn werk en is rond 5 uur weer thuis en dat 5 dagen in de week. Mijn moeder werkt op een peuterspeelzaal hier in het dorp en als zij 2 dagdelen (een ochtend + middag dus) moet werken komt zij tussen de middag thuis eten en heeft daar een klein uurtje de tijd voor. Zij werkt niet elke dag maar gaat 's ochtends nog wel eens sporten oid.
Ik ga een nieuwe opleiding volgen en weet nog niet precies mijn rooster, maar het eerste uur begint om 9 uur en ik doe er een half uurtje over om naar school te fietsen, dus ik ga dan tussen kwart over 8 en half negen weg. Ik weet dus nog niet precies hoelaat ik dan weer thuis ben. Mijn broertje zit op de middelbare school en gaat een halfuurtje eerder weg en hij is uiterlijk 5 uur thuis.
Mijn vader en broertje zijn niet echt voorstanders voor een hond, maar ik weet bijna zeker dat als er eenmaal een rondloopt ze het toch wel leuk vinden

Mijn moeder en ik zullen dus het meeste voor het hondje moeten zorgen, wat uitlaten betreft, maar dit moet toch mogelijk zijn?? Ik doe het 's ochtends, zij 's middags, degene die het eerst thuis is weer en dan voor ik naar bed ga

Ik heb nog nooit een hond gehad en heb dus nog geen ervaring met de gehele verzorging. Ik laat wel vaak de hond van mn vriend uit enzo(ook in de regen

We willen ook niet echt een grote hond zoals een herder ofzo. Zelf vind ik een Boerenfox erg leuk

Tja, het is een lang verhaal, maar volgens mij heb ik nu wel het meeste verteld

Ik hoor het wel hoop ik