Ik wil een hamster, maar mag het niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cuddie_

Ik wil een hamster, maar mag het niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 11:34

Hey,
ik ben een echte dierenliefhebber.. heb zelf ook een hond.
ik wil al sinds mijn oude hamster dood is ( heel veel jaar geleden ) een nieuwe hamster.. maar ik mocht het niet meer, omdat ik hem volgens mijn ouder niet goed genoeg verzorgde ( ik was nog heel erg jong )
ik speelde wel heel veel met hem, dus hij kreeg wel genoeg aandacht.
een jaar geleden ongeveer mocht ik een hamster samen met mijn vriend.. de hamster staat dus ook bij mijn vriend.
maar omdat mijn vriend verhuisd is, staat de hamster daar eigelijk in de weg.. en mogen we als deze hamster er niet meer is geen nieuwe hamster.
aangezien ik toch al een kooi heb dan, wil ik graag bij mij een hamster.. maar ik mag het nogsteeds niet.

hebben jullie tips hoe ik ervoor kan zorgen dat ik er wel een mag?

2 dinge kan ik al gebruiken:

- ik heb laten zien dat ik hem goed verzorg
- ik heb al een kooi en al die dingen

Korleon

Re: Ik wil een hamster, maar mag het niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 11:36

Ik mocht ook geen hamster totdat ik er eentje kreeg van een vriendin voor mijn verjaardag. haha toen mocht het wel in een x. Nu heb ik alweer twee andere gehad. intotaal volgnes mij 5 ben nu 19 en in groep 5 de eerste gehad. Er zijn er volgens mij twee doodgegaan aan een gezwel en mijn eerste hamster was op zijn snuit gevallen en had een bloedneus en is hieraan overleden..
Nu heb ik een hele leuke acrobaat die altijd ontsnapt Tong uitsteken

Isil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 11:41

Haha, ik heb ook een hamster gehad... dat ik alles zelf betaalde was voor mijn ouders de omslag Knipoog
Nu heb ik (jaren later) ratten, (stuk grotere kooi en alles natuurlijk Knipoog) dat ging een beetje vreemd... ik zei gewoon tegen me moeder, ik krijg ratten! (eerste reactie, oeh bah) maar als ik het zelf betaal... (ben inmiddels 18 dus ik ken m'n verantwoordelijkheden)
Me vader kwam erachter toen de kooi bezorgt werd... Tong uitsteken

Ik wil je niet aanzetten, tot gewoon doen! want dan kan het hamstertje er misschien later de dupe van zijn, maar probeer gewoon een open gesprek met ze te hebben Lachen

Succes ermee!

Cuddie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 21:58

heel erg bedankt voor jullie reacties..

Dat gewoon doen is geen optie.. zo belande mijn caaf ( incl kooi en alle toebehoren ) binnen 2 dagen bij de zus van mijn vriend...

70 euro uitgegeven aan een caaf die ik nog geen 2 dagen in huis mocht hebben Knipoog

daarom wil ik iets weten waardoor ik het MAG Tong uitsteken

nog iemand tips?

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 22:15

Ik wil graag mongoolse gerbils. Maar het mag niet van me vader. Me moeder vind het opzich wel goed. maar me vader nee. HElaas niet

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 22:53

uit huis gaan Knipoog

nee zie dat dat geen optie is ik zou het verder niet weten gewoon nog eventjes wachten komt vanzelf wel