Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vende schreef:Als je dit wilt gaan doen moet je veel tijd én verstand hebben van katten.
Natuurlijk is het harstikke goed als je op zo'n manier wilt helpen, maar wat nou als je bijvoorbeeld 4 kittens hebt, en er maar 2 mensen komen voor een katje? Dan blijf je er toch mee zitten. En om ze dan alsnog naar het dierenasiel te brengen...
loeckie schreef:Hou je er ook rekening mee dat dit een erg dure ''hobbie'' is. Dierenarts kosten, inentingen, voer, mandjes/hokjes/spulletjes/dingetjes, al met al erg kostbaar. En, niet op de laatste plaats, je zal niet zomaar een weekendje weg kunnen of op vakantie.
Tis heel nobel als je het rond krijgt, maar bedenk goed waar je je instort!
l0veevi schreef:loeckie schreef:Hou je er ook rekening mee dat dit een erg dure ''hobbie'' is. Dierenarts kosten, inentingen, voer, mandjes/hokjes/spulletjes/dingetjes, al met al erg kostbaar. En, niet op de laatste plaats, je zal niet zomaar een weekendje weg kunnen of op vakantie.
Tis heel nobel als je het rond krijgt, maar bedenk goed waar je je instort!
Bijna alles wordt betaald door de dieren ambulance behalve dierenarts kosten. Ik had al zon idee dat mensen zo zouden reagerenis niet aanvallend ik vind het lief dat jullie zo mee denken enzo, maar ik ben gewoon op zoek naar mensen die het ook doen die mij een beetje kunnen vertellen hoe dat bij jullie gaat etc. Ik zou het niet doen als ik niet zeker wist dat ik dit wil en kan doen
Citaat:Behalve dierenarts kosten? Ben je zeg maar pleeggezin of is het de bedoeling dat de katten blijven?
Als je pleeg/opvanggezin bent, vind ik het absurd dat je zelf de dierenartskosten moet betalen...
Dan kun je beter pleeggezin worden van een asiel, die betalen ook de dierenartskosten. Je hebt er al zoveel werk mee, dat ik vind dat ze je dankbaar mogen zijn dat je het doet...
Dus ff vraagje, waarom moet je zelf voor de dierenartskosten opdraaien? Neem aan dat elk kitten dan 2 keer ge-ent en ontwormd de deur uitgaat, reken dan maar op E100 per kitten, en dan mag er nog niets raars gebeuren. En dat alleen al aan DA kosten
snowkuss schreef:Citaat:Behalve dierenarts kosten? Ben je zeg maar pleeggezin of is het de bedoeling dat de katten blijven?
Als je pleeg/opvanggezin bent, vind ik het absurd dat je zelf de dierenartskosten moet betalen...
Dan kun je beter pleeggezin worden van een asiel, die betalen ook de dierenartskosten. Je hebt er al zoveel werk mee, dat ik vind dat ze je dankbaar mogen zijn dat je het doet...
Dus ff vraagje, waarom moet je zelf voor de dierenartskosten opdraaien? Neem aan dat elk kitten dan 2 keer ge-ent en ontwormd de deur uitgaat, reken dan maar op E100 per kitten, en dan mag er nog niets raars gebeuren. En dat alleen al aan DA kosten
Hallo,
De dierenartskosten zijn niet voor jouzelf, maar word betaald door de gemeente.
Omdat je dan voor de dierenambulance een opvang adres bent.
Owja TS,mag ik misschien weten wie die kennis is? Heb namelijk ook bij de dierenambulance gewerkt.
( mag ook via pb)
Groetjes Claudia