[foto]cavia en konijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pluklief

[foto]cavia en konijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 18:26

dit zijn mijn vorge cavia en konijn helaas zijn ze allebei overleden. mormel de cavia had blaasstenen en heeft het helaas niet overleeft. en flappy had te veel last van de warmte toen wij niet thuis waren. binnen 1 maand en 1 dag zijn ze allbei overleden.
het waren dikste maatjes. mormel sliep altijd achter de oren van flappy. genoeg geklets hier de foto's
Afbeelding
mormel
Afbeelding
mormel en flappy
Afbeelding
flappy en koen mijn broertje
Afbeelding
samen in de kooi

kleine_joyce

Re: [foto]cavia en konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 19:20

oh wat sneu voor je dat ze zijn overleden moet meteen aan mijn cavia en konijn denken die konden aleen helemaal niet met elkaar opsgieten Boos!(jouw konijn lijkt erg op de mijne heb maar een foto ofzo van mijne maar zitteen in plakboek

silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 14:06

Wat zielig dat ze zijn overleden. En ook zo snel na elkaar...Verdrietig Maar het was zeker wel een leuk stel samen als je ze zo ziet zitten! Lachen

Mijn broertje had vroeger een cavia en ik had een konijn. Die twee konden het ook zo goed met elkaar vinden. Ze zaten ook samen in een hok. Helaas kreeg mijn konijn op een gegeven moment een hersenbloeding en was op slag dood. Onze cavia raakte vervolgens zo gestresst omdat z'n maatje weg was, dat hij spontaan schurft kreeg. Mijn moeder heeft hem er toen weer helemaal bovenop gekregen, maar toen stierf hij een paar weken later alsnog, maar dan van de warmte... Dat was echt heel erg zielig.. Verdrietig

Nannoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 18:34

zielig dat ze zijn overleden
waren mooie dieren