Arme Moortje, zo naar de DA...*update* Blaasontsteking

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Rianne_

Arme Moortje, zo naar de DA...*update* Blaasontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 13:07

Ik moet even mijn bezorgdheid van me af typen hoor, Al een paar weken ehb ik het idee dat er iets niet helemaal ok is met Moortje. Ik had geen aanwijsbare reden, hij speelt, loopt lekker buiten, hij eet...Ik twijfelde wat over het op de bak gaan, maar ja, nu hij buiten komt kan hij het daar ook doen.. verder niet erg veel zorgen om gemaakt. (oh wat voel ik me nu schuldig)

Net was ik de bak aan het schoonmaken buiten, en zag ik dat hij de ren inliep en op de bak ging, dat stimuleer ik, zo heeft niemand last van mn katten! Ik ging lekker verder met schoonmaken, maar toen ik weer buiten kwam zat hij nog op de bak!
Toen hij eindelijk klaar was kwam hij naar me toe, mauwen, kopjes, maar niet op zijn eigen manier.. anders..
Ik heb ik de bak gekeken, een heel klein drupje.. als je daar zo lang over moet doen...

Ik ben meteen naar de telefoon gerent en heb de DA gebelt.
Door m'n opleiding had ik eigenlijk wel een vermoeden, en toen ik dat uitsprak bevestigde de DA dat hij daar ook aan dacht... Blaasgruis of Blaasontsteking...

Om kwart over twee moet mijn kleine ventje bij de DA zijn.. Hij loopt nu nog lekker buiten, zal hem zo eens gaan roepen... Ik zie er echt tegenop om naar de DA te gaan..
Laatst bijgewerkt door _Rianne_ op 25-08-06 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt

__Robijn__

Re: Arme Moortje, zo naar de DA...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 14:21

Hm,, das indd minder. Ik heb een hekel aan de dierenarts.. SUPER duur, als je de drempel overstapt moet je alsware al 30 euries aftikken!
Veel sterkte nog.

laat je weten wat die nou had ? Knipoog

edejonge

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 15:06

mijn vorige kat had ook blaasgruis en ik heb het helaas in het begin ook niet gezien.Pas toen hij grommend van de kattebak afkwam merkte ik het pas.Maar gelukkig zijn er medicijnen voor en brokjes. heel veel sterkte met je kat!

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 15:06

Haha ja, idd!
Ben net terug, het is blaasontsteking.
Hij heeft pillen ( 4 op een dag)
Hij heeft evend e praktijk op zn kop gezet Schijnheilig Maar ligt nu lekker in de tuin te slapen!

edejonge

Re: Arme Moortje, zo naar de DA...*update* Blaasontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 13:47

dan zal het wel snel weer in orde zijn gelukkig.Die van mij was er ook binnen een week weer vanaf.