Bij de DA bleek dat hij vocht in zn longetjes had, de DA vermoede longontsteking, meteen een spuitje gegeven, nog geen seconde en hij sliep al zo uitgeput. IK voelde me zo VRESELIJK, ik voelde me nalatig. Ik heb echt zo'n gevoel van als ik maar beter had opgelet, als ik maar beter gekeken had, en mijn mam heeft dit gevoel ook. Maar goed het is gebeurd. We hebben altijd goed opgelet dat ze nooit in de tocht stonden, maar toch voel je je schuldig. Ik mis hem nu al zo vreselijk en ook zijn maatje is niet happy, zoekt hem overal.
Nou raade de DA mij aan toch zeker 2 weken te wachten voordat k een nieuwe caaf erbij zou zetten, voor het geval hij ook ziek word, nu ziet het daar niet echt naar uit, hij is nog steeds erg levendig eet en drinkt goed, maar you never know he. Ik houd me hier ook zeer zeker aan!
Maar nou vraag ik me af of hij niet heel on-happy word als ie 2 weekjes alleen moet zitten, en word het niet moeilijker om na deze tijd een nieuwe erbij te zetten?
En als ik een nieuwe caaf haal is het dan het beste om een kleintje te kopen en hoe zet ik ze dan het beste samen?
Heel erg bedankt voor het lezen, en mijn excuus voor mijn lijst met vragen