Ik heb een vraag die mij al een aantal dagen bezig houdt. Ik heb zelf twee katten. Beide uit het asiel en allebei van hat andere geslacht Mijn katten lopen buiten en zijn aardig aan de maat. Nou heb ik vrienden die zowel hun katten binnen houden als vrienden die hun katten ook buiten hebben lopen. Nou is mij dus opgevallen dat de katten van de vrienden die binnen zitten kleiner zijn als mij katten en van de katten van andere vrienden die hun katten ook buiten hebben lopen. Is dit toeval of zit hier iets achter. Het is mij namelijk iets te toevallig
mijn kater zat ook gewoon buite ,, en die was echt heeeeeeel klein ook hebben we een "poes" en die liep ook gewoon buiten , die was al een stuk groter dan die kater.. maar ook niet mega groot
Hier dus een vriendin van de TS met binnenkatten die inderdaad een aantal maten kleiner zijn dan de buitenkatten van de TS. Ik weet niet of het toeval is, maar het is mij inderdaad ook al meerdere keren opgevallen dat binnenkatten kleiner zijn dan katten die buiten komen.
die van mij lopen allebei buiten en de een is zo'n klein prutsding! Het lijkt mij dat het eerder ligt aan ouders, hoe goed ze het hebben gehad in het nestje, hoe oud ze waren toen ze bij mams weggingen, en dat soort dingen...
ik heb mega binnenkatten! al mijn katten zijn altijd groot uitgevallen, heb er in totaal 6 (gehad). Ook boerderijvarianten en zelfs een witte poes die groter werd dan dr buitenlevende zusje. Zij was echt groot, bijna 8 kg en een mega hoofd en dr moeder was maar een klein prutsding (die ook buiten kwam). Dus ik heb andere ervaringen dan jij
hmmmm ik heb ook 2 boederijvarieanten uit een ander nest en ze zijn best mini.geen idee waar dat door komt.ze zijn beide 3 jaar en komen niet buiten.binnenkort miss wel als ik ga verhuizen.wie weet worden ze dan flinker.ken veel mensen waarvan de binnenkatten kleiner zijn dan de mensen die ik ken met buitenkatten.....
Nee, is gewoon genetisch bepaald. Ik heb er 7...allemaal zwervers (bejaarde zwervers of als kitten binnen gekomen) Ik hou ze allemaal binnen (sowieso het eerste half jaar) en daarna mogen ze alleen bij mij in de tuin.
Poekie (de kat van mn broertje) is juist heel klein. Maar dr broertje, en ja dat is een binnenkat is juist weer heel groot. Maar dat is ook een mannetje. Volgensmij ligt het ook daaraan...
Mijn poes is best groot.. en die loopt ook alleen maar binnen omdat ze pas 12weken oud is.. Maar de buren hebben een kat die ook naar buiten gaat.. en die is maar een klein beetje groter dan die van mij.. volgends mij word ze echt groot.. want de meeste vragen me of ze al 6maanden is ofzo.. heb dr nu 3weken en ze groeit echt super hard!!
Mijn katten kunnen onbeperkt naar buiten en zijn allevier vrij klein. De katten van onze buren waren veel groter, maar kwamen net zoveel buiten. Denk niet dat het naar buiten gaan er iets mee te maken heeft.
Bij ons klopt het niet echt. Beide katten kunnen onbeperkt naar buiten, kunnen zolang wegblijven als ze willen, maar eentje is kleiner dan de ander (wel uit hetzelfde nestje). Maar die iest kleinere is wel meer een huiskat, als het regent, gaat ie soms toch maar niet naar buiten. Die grote wel, dat is een bikkel .