Ze is nu bij de buren. (schoonouders) die hebben al een kat. Wij zijn zelf aan het verbouwen en wonen en slapen in een klein gedeelte met twee grote Duitse herders en dan heeft dat kleine ding zo weinig plek om weg te kruipen en ik zelf ben allergisch (dat wil zeggen het mag niet in de buurt komen waar ik slaap en alles is nu zo krap) als de boel klaar was geweest hadden we het zelf gehouden. Maar aangezien dat we boeren om ons heen hebben die vaak jonge katten en het geen bal intresseert wat er mee gebeurt. Komen er denk ik nog wel meer.
Vorig jaar kroop er één door de sloot van de overburen en dan over de straat (rijden ze 100 maar meestal meer) naar ons toe. Paar weken oud en al zwemmen. Ik hem terug brengen en een half uur later weer op de straat. Weer terug gebracht. Volgende dag lag hij dood aan de straat terwijl ze hem binnen zouden houden. Wat bbleek nou. Zijn moeder lag verderop aan de straat dood en daar wou hij heen. Was zo zielig. Hadt er best spijt van hem weer te hebben terug gebracht.
Ja mijn Duitse herder teef (is loops) hadt echt moedergevoelens en maar likken en de poten er om heen leggen. was zo lief. En dat katje maar spinnen en kopjes geven.