wie nog meer een goede band met zijn dier

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caitje

wie nog meer een goede band met zijn dier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 20:59

hallo allemaal!
Ik heb een zeer goede band met mijn kat.
Als ik verdrietig boven op mijn kamer zit komt ze altijd naar boven om te knuffelen.
Laatst was ik op vakantie en de laatste dagen wou ik persee naar huis, er was iets met die kat.
Ik had geen idee wat maar ik voelde dat er iets was,
en inderdaad, toen ik thuis kwam had ze een ontstoken wond (heeft ze nu medicijnen voor en alles komt goed!)

Als we beneden zitten komt ze niet snel bij mensen op schoot liggen, eigenlijk nooit, ze vlucht meteen weg.
Ze wil beneden ook niet echt aangehaalt worden maar als ik haar aai of op schoot zet vind ze alles goed Haha!
En nog iets leuks is: als ik een tijdje weg ben geweest en haar op til als ik terug kom, houd ze zich echt helemaal vast

Ik vroeg me af: wie heeft er nog meer zo'n goede band met zijn of haar dier?
Ben benieuwd naar de verhalen!

Dit is mijn meisje:Afbeelding
Groetjes Lisette

Laurierhaag

Re: wie nog meer een goede band met zijn dier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:02

Ik had ook zoiets met mijn Jack Russel Massey (die nu helaas dood is) Altijd als ik mezelf niet goed voelde kwam hij naar mij toe..

Maar wat jij met jouw kat hebt, is wel heel speciaal Haha! Mooie kat is het trouwens!

chicolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:03

heb ik ook met chico Lachen men schatje

Caitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 21:07

dank je!
Ze was trouwens een zwervertje, dat vind ik al helemaal speciaal (ze komt wel buiten maar blijft ALTIJD in de tuin terwijl ze wel weg kan haha)

iris_oo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:10

Ik heb ook een goede band met mijn kat Lovers
Echt bijzonder verhalen heb ik niet maar ze is iig altijd bij mij in de buurt tenzij ze aan het eten is of buiten aan het spelen is Tong uitsteken
's Ochtends komt ze me wakker maken en dan wil ze van mij eten terwijl mijn zus ofzo allang beneden is maar nee ik moet mijn bed uitkomen van haar Haha!
Ze komt me ook altijd opzoeken om te kroelen Lachen
Terwijl andere mensen haar moeten opzoeken en dat vind ze niet altijd even leuk Clown
Ook komt ze altijd naar buiten rennen als ik de tuin in kom (als de achterdeur openstaat natuurlijk Knipoog )

Dit is mijn Knabbel Lovers
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZTIR3IQA

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 23:50

Afbeelding
Joey komt uit het asiel. Nadat we hadden besloten dat er een kat zou komen ben ik op zoek gegaan naar een leuke kat op het internet. De kat moest met honden overweg kunnen, want Bonnie was er natuurlijk al!
Na een paar dagen zoeken had ik een kitten gevonden die in het asiel zat. Meteen gebelt en ja hoor, de volgende dag konden we komen kijken.
Meteen wat spulletjes gekocht enz. en wij de volgende dag dus in de auto naar het asiel gereden. Daar moesten we even wachten, maar mochten al wel vast bij de katten kijken. Ik ging op een bankje in de kattenren zitten en opeens springt er een grote kater op mn schoot. Hij kwam van de buitenren af en was wat nat van de regen. Ik zat een beetje te knuffelen, maar was toch wel benieuwd naar de kleine waar we voor kwamen. Opeens viel het me op de er een paar mensen die in het asiel werkten voor de ren stonden te kijken.."is dat Mickey?" "Ja" Ik snapte niet wat ze moesten dus knuffelde lekker verder met mijn fan
Opeens vraagt de bazin van het asiel:"Hoe krijg je dat voor elkaar?"
Toen ik op wilde staan begon meneer flink te miauwen en te zenuwen.. IK wilde wel eens weten wat er nou zo bijzonder was aan dat ik mickey kon aaien!
Wat bleek nou... Mickey zat al een half jaar in het asiel, niemand kreeg echt contact met hem, hijzat altijd maar buiten in de ren en kwam niet naar mensen toe.
Hij was echter niet bij me weg te slaan....
De kitten hebben we overigens niet meer gezien....

In het begin was Jojo een angsthaasje, hij vond aandacht maar niks, Bonnie vond hij een eng monster en dat hij niet naar buiten mocht was ronduit achterlijk. Alleen bij mij was hij niet weg te slaan.
Nu, na een jaar of twee begint hij steeds meer van zichzelf te laten zien. Hij komt op schoot (overigens nooit bij mij, altijd bij mam) hij praat je de oren van je hoofd en ontsnapt zodra hij de kans krijgt...maar we zijn nog steeds onafscheidelijk! kortom, een jeweetwel kater met een dikke gebruiksaanwijzing, maar wel een kat uit duizenden, zeker voor mij!

Eas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 12:27

Afbeelding
Dit is Hotch..

Ik heb denk ook wel een speciale band met haar.. Ze is van mijn opa geweest en die is nu 8 jaar overleden Verdrietig die werd een beetje dement en ging op dr zitten prongeluk hij wist het gewoon niet meer..Maar dat was natuurlijk best zielig voor de kat en had mijn oma dr aan ons gegeven. Dit is zo'n 10 jaar geleden.

Ze is een lieve kat alleen wat gevoelig en bang.. buiten rent ze keihard weg voor vreemde mensen. Als ze binnen is komt ze wel bij mij liggen (soms echt wel irritant Knipoog ) vooral in de winter is het erg want dan komt ze niet/nooit buiten want dan heeft ze het koud Tong uitsteken ze is namelijk niet 1 van de dikste eerder dunste.. nu gaat ze lekker naar buiten om muizen te vangen.. Ik kan echt alles met dr doen m'n moeder vind het maar een rare kat ik kan der onderste boven houden(doe ik niet dan rek ik dr poten uit Clown )
Als ik met de hond loopt en ze ziet het loopt ze gezellig mee.. (ik vind het af het toe minder want komen wel is trekkers voorbij hier) Maar ze haalt dus snel best snel uit naar andere mensen... maar dat gaat nu stukken beter Haha! Haha! Pling Ben echt wel trots op dr Lachen

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 12:44

Dit is mijn levende kruik Haha!

Fraggle:
Afbeelding
Fraggle wil nooit zo graag stil zitten op schoot en het liefst alleen maar op ontdekkingsreis gaan, maar als ik mijn maandelijkse krampjes heb kan ik haar uit de kooi pakken en op mijn buik leggen en dan heb ik een heerlijk warme kruik die lekker gaat liggen slapen, alsof ze weet wanneer ze moet blijven zitten.
Sowieso heb ik een zwak voor Fraggle, mijn kleine dikzak Clown

Al mijn caafjes, Tickle, Fraggle en Jet:
Afbeelding

patje94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 13:24

ik heb ook een goei band met me poesje. Bloos
ze is zo lief ik heb haar vanaf de geborte niemand wou haar hebben toen haar moeder was bevallen. toen hebben we haar maar gehouden en daar ben ik onwijs blij mij. Pling
ze is een echte kinder kat en als ik uit school kom of van vakantie zit ze helemaal op de trap te wachten echt lief. Bloos
hier mij schatje
Afbeelding
love you
Haha!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 13:43

Ik had zoiets met mijn kat. Ze was heel schuw en altijd maar lelijk doen tegen iedereen maar met mij altijd knuffelen en kopjes geven. Als ik verdrietig was kwam ze bij me liggen en alles..

Helaas is ze van haar vakantie adres weggelopen (ze moest tijdelijk uit ons huis) en daar de dag voor wij thuiskwamen weggelopen. Ze schijnt hier in de buurt gezien te zijn, maar wij kunnen haar niet vinden.. En o wat mis ik der.. Boos!

Afbeelding
Afbeelding

Caitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 17:44

leuke verhalen:D
ik hoop dat er meer komen,