(in goed overleg met mijn vriend heeft hij tegen mij gezegt Sas kijk maar wat je doet, als jij het wil dan moet je het doen... een kat meer of minder maakt toch niet uit)
Ik ben op vrijdagmiddag altijd vrij en zat in de trein onderweg naar huis te denken en toen had ik de oplossing!!! Ik heb de stiching zwerfkatten Rijnmond voor heen Rotterdam gebeld met de vraag of ze nog kittens hadden en dat hadden ze. ( ik ga gewoon weer voor het goede doel!!!)
ZO gezegt zo gedaan ik een afspraak gemaakt voor die zelfdemiddag en ben er met een auto van een vriendin naar toe gereden.
Daar aangkomen zag ik allerlei kleine en grote kitten een aantal van een paar maanden en een aantal van een paar weken, echt schattig tot ik deze zag (zie de foto's).
Ik was opslag verliefd op hem geworden

En ik wilde hem nemen... En dat heb ik bij deze dan ook gedaan...
Een naam had ik nog niet... Maar na lang nadenken heb ik hem gedoopt en hem de naam Frou Frou gegegven ( dat is een van de kittens uit de aristocats)
Frou frou is waarschijnlijk een mix met een huis tuin en keukenkat en een Ragdoll zie kleur ogen BLAUW en kleuren van zijn vacht en hij is ook echt pluis maar anders pluis als een baby kitten zal ik maar zeggen....
Maar goed ik zou zeggen kijk en geniet... het zijn er niet veel maar wat je ziet is genoeg..
Mag ik jullie voor stellen aan mijn lieve, mooie, kleine Frou frou.

en om jullie een idee te geven hoe hij eruit ziet een wazige foto maar goed!