**OMG**
Konijnemans was zojuist ontsnapt
Ze huppelt vaak los in de tuin..Echter had mijn vriend nu geen tegels tegen de poort aan gezet maar een houten plank met een baksteen ervoor...Onder het mom die krijgt ze toch niet weg, ivm de baksteen..
Nah madam had het dus wel voor elkaar gekregen
Baksteen aan de kan gedrukt, plank aan de kant geduwt, en onder de poort door gewurmd naar buiten
Wij hadden niets in de gaten en zitten lekker tv te kijken...toen ik in de keuken liep zag ik ineens mensen op straat maf doen en auto die bleven stil staan...Ik dacht wat doen die lui dan weer maf Verder nergens bij nagedacht..Vervolgens lekker gebadderd en weer tv gekeken in de badjas....een half uurtje later wilde mijn vriend haar weer in het hok doen...Tja en toen was konijnenmans er niet ..
Goh vandaar al die mensen ...We zijn bijna 3 kwartier bezig geweest om haar te pakken te krijgen...De hele buurt was in rep en roer , mensen die het verkeer tegen hielden etc...We hebbe haar uiteindelijk met behulp van +-10 man het gangetje weer in gedreven om vervolgens onze tuin weer in te laten lopen... Het was echt niet om aan te zien...loop ik daar rond te rennen in alleen een badjas en handdoek op me hoofd achter een konijn aan
Gelukkig zit ze nu weer veilig in het hok, helemaal afgepeigerd..
En ik kan weer in bad aangezien het zweet me langs me hoofd loopt