Dit is het tweede topic die ik plaats over mijn puppy Fillo.
Het is een Jack russel, genaamd Fillo en bijna 11 weken oud

Hier 4 weken oud

Nu bijna 11 weken

Ja, hij slaapt dus zo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biepmiep schreef:Ik maak me zo druk omdat de Jack al een eigen rubriek op MP heeft allemaal vol met Russels............En omdat er weer een noodkreet van de asiels uit gaat want die zitten er vol mee.
En wat heeft dat nou met de spelling te maken? Dat je als je een echte liefhebber je tenminste weet hoe je de naam spelt van het ras van je hond, daar begint het mee....en de Jack Russell is nou
eenmaal zo veel drukte wel waard vind ik!
Biepmiep schreef:Ik maak me zo druk omdat de Jack al een eigen rubriek op MP heeft allemaal vol met Russels............En omdat er weer een noodkreet van de asiels uit gaat want die zitten er vol mee.
Charlotjuuh schreef:Biepmiep schreef:Ik maak me zo druk omdat de Jack al een eigen rubriek op MP heeft allemaal vol met Russels............En omdat er weer een noodkreet van de asiels uit gaat want die zitten er vol mee.
Mag ik me dan ook eens druk maken? Je schrijft het zelf verkeerd
Mag ik me dan ook eens druk maken? Je schrijft het zelf verkeerd