Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
enidan23 schreef:deze hond komt van een kennis...en waar hij totaal geen opvoeding gehad heeft,,kennis was hem zo zat dat ze zelf het huis ontliep en hem hele dagen in de badkamer opsloot,, omdat hij alles al stuk gemaakt had in huis.. een heel triest verhaal dus eigenlijk, ze wilde hem naar het asiel doen en daarom heb ik besloten hem te nemen omdat ook mijn jack russel zo n verleden heeft en nu een schat van een beest is en geen enkel probleem gedrag meer vertoont.
pluck,ik weet dat voor de lol geen goede omschrijving is maar probeerde het goed over te laten komen omdat mijn andere jack in blinde paniek alles stuk maakte als hij alleen was.
Happy doet het op zn dode gemakje.
en we lopen behoorlijk wat met ze,, we wonen vlakbij het kanaal waar we zo n 3 kwartier lopen en gaan elke dag het bos in waar we meer dan een uur lopen.. maar hij heeft idd meer energie dan mijn andere jack.
ik ben van plan om met Happy te gaan clickeren maar pas per 1 september omdat ik dan de hele maandvrij ben en nu ontzettend veel werk.
hij is bijna 1 trouwens..
enidan23 schreef:oh sorry.. maar hij zit nog niet alleen,,we zijn nog bezig met de benchtraining.
enidan23 schreef:ik woon samen...mmn vriend heeft vakantie nu. dus hij zit niet alleen.
en ik vraag gewoon om adviezen niet om verwijten te krijgen dat ik hem weerhoudt van een betere baas.
elk asiel puilt uit van de honden en mensen die daar een hond halen,komen niet voor een probleem hond is mijn ervaring.
maar bedankt voor de rest van de adviezen vind t alleen zo jammer dat er altijd wel weer wat negatiefs bij moet zitten.
enidan23 schreef:en ik geef hem benchtraining zodat hij in de toekomst wel periodes alleen kan zitten,dit heb ik ook met bob gedaan en dat ging prima.. snap je het nu wel?
enidan23 schreef:oke thanx! en ja misschien dat ik het wat verwarrend opschreef,,mijn excuses..
en denk dat ik idd maar mn vriend de clicker in handen duw..
bedankt voor de reacties iniedergeval.