Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Albert schreef:Een volwassen vuilnisbakkie uit het asiel.
Albert schreef:Een volwassen vuilnisbakkie uit het asiel.
Uit het asiel zou inderdaad leuk zijn.
met name rashondenfokkers)
, een schat van een dier, doet geen vlieg kwaad
.... maar het is een hele lompe, zou je kindertjes in een dolle bui zo omver lopen
! Zit boordevol energie, moet met z'n balletje rennen (en de voetballen van kinderen wil ie ook graag hebben, helaas beseft hij niet dat hij ze direct stuk bijt...). Ik vind een herder geweldig, gaat voor de baas, zal zijn roedel ten aller tijden beschermen, maar of het een gezinshond is?? Die van ons is er iig te lomp voor, nu nog wel
! Ik zeg niet dat het met alle herders zo is hoor, maar zo'n een als de mijne raad ik je niet aan, dan idd liever één uit het assiel, één die het allemaal al wel gezien heeft en niet meer zonodig gek hoeft te doen
!
Bjarni schreef:Ga er alsjeblieft niet zomaar vanuit dat een golden retriever of een labrador altijd lief is voor kinderen. Wat Ellebel al zegt stel dat je een gevalletje angstbijter treft ben je niet blij.
De hond bij mijn ouders (golden) heeft het ook niet echt op kinderen. Is dus ook altijd oppassen als er kinderen in de buurt zijn en kinderen kunnen hem ook absoluut niet altijd aaien.
Is natuurlijk met elke hond zo, dat je kinderen er nooit mee alleen moet laten.