een bultje onder de huid van mijn hond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lorelei

een bultje onder de huid van mijn hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 20:56

mijn hondje heefd een bultje onder de huid,vlakbij de ribben.
het is geen groot bultje,je ziet het met het blote oog niet maar voelt het wel.en als ik er aan kom doet het geen pijn.ze geefd dan geen kik.maar nu ben ik echt zo'n typje,die meteen het ergste van het ergste denkt.denk bijvoorbeeld meteen weer aan een kanker bultje of een tumor.wat denken jullie moet ik met haar naar de dierenarts gaan of moet ik gewoon eerst afwachten of het nog groter word?

MyrtheJ

Re: een bultje onder de huid van mijn hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 20:58

Een hond bij ons op stal heeft het ook, bij hem is het gewoon een vetbult. ZIt bij hem overigens bovenop zn rug.

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 21:32

Eén van mijn honden heeft ook een paar bultjes op z'n buik, ze zijn nu duidelijker te voelen, ik denk omdat hij afgevallen is. De dierenarts zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Ik denk dat de kans groot is dat het bij jou ook niks ernstigs is, maar als het bultje groter wordt of als je erg bezorgd blijft Lachen zou ik er gewoon even mee heen gaan als ik jou was.

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 23:34

Gewoon rustig afwachten Lachen Zoals myrtheJ al zei is het waarschijnlijk gewoon een vetbultje, dat hebben honden wel vaker Lachen Alleen als het groter word moet je er even naar laten kijken