Slaap zacht kleintje! Ik zal je missen

Die kleine

Hebben jullie dit ook? Als je je rot voelt, en de beesten voelen dit, dus komen bij je zitten enz?
Doei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ellebel schreef:Ja klinkt bekend, Wodan had het altijd meteen door als je troost nodig had en ook Isa is meteen van de partij dan. Maar ook als ik heel vrolijk ben heeft ze het meteen door. Andersom vertrouw ik ook wel eens op Isa's oordeel. Laatst liep ik 's avonds laat nog op de hondenuitlaatplaats (slecht verlicht, beetje afgelegen, bosjes er naast) met Isa, nooit een probleem, maar nu wou ze er persee niet heen. Zag na even zoeken wel een man midden op het gras staan zonder hond, dus geen idee wat ie daar te zoeken had. Normaal wil Isa juist graag naar iedereen toe om te slijmen en aangehaald te worden maar bij deze vent wou ze nog niet in een straal van 50 meter komen. Ben dus ook maar omgedraaid en ergens anders naar toe gelopen. Misschien was de arme man helemaal onschuldig maar als Isa m niet moet dan kom ik ook niet in de buurt
Ellebel schreef:Haha grappig, ik vond m maar verdacht (wat misschien ook weer op Isa oversloeg)