Ongelooflijk maar waar!!!! met foto's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiinDseyy

Ongelooflijk maar waar!!!! met foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 11:07

Toen ik nog bij mijn moeder woonde hebben wij een tijd dieren opgevangen voor de dierenambulance. We wisten niet dat onze kat dragend was van 3 kittens toen. We hielden eigenlijk altijd onze kat binnen..vooral als ze krols was en in de maart. Dat is voor de katten de paartijd. Tijger was toen wel een keer of 2 ontsnapt maar dan is het wel heel toevallig als ze dan meteen dragend raakt, iig dat dachten wij. Tot dat ze ineens en jong neer legde. We hadden haar toen apart gelegd zodat ze in alle rust kon bevallen. We hadden namelijk ook nog een aantal zeer hypere honden en een stel katten enzo. Nou nog een paar keer gaan kijken, de poes geaait en weer gegaan..maar het bleef maar bij 1 poesje. Toen ik savonds nog vrij laat gingen kijken of ze nog wel water en voer had, lagen er ineens 3 poesjes…1 was levend ( dat was het eerste katje wat geboren was ) en de andere 2 zagen er maar eng uit. Dus ik helemaal in paniek naar mijn moeder toe…De poesjes waren nog niet volgroeid. Ze waren dus te vroeg geboren. Het andere kittentje overleed 2 dagen later. Maar toe zaten we wel met een probleem.. De moeder had heel veel melk…we moesten vlug iets gaan doen anders kon het gaan ontsteken… Dus wij de dierenambulance gebeld. Die hadden nog 4 kittens zonder moeder liggen. Nou hun langs gekomen met de kitten en bij onze poes gelegd. De poes heeft ze meteen geaccepteerd, en het zag er heel lief uit. 4 knal rode kittentjes en een cypers grijze kat. Wij hadden ook nog een eend in de opvang gekregen toen. Die was ook moeder loos, maar die kan al redelijk voor zichzelf zorgen..Hij had een grote vijver enzo. Maar het hok waar hij in zat als we niet thuis waren werd te klein. Dus wij een grote bench gepakt en hem daarin gezet, stond hij in de keuken. Hij liep ook ooit door de kamer en dat vond hij geweldig…kwam die lekker bij mij liggen enzo..tot dat hij de kittens had ontdekt…hij nestelde zich ertussen en deed ze na..hij wou ook drinken maarja dat gaat niet met een snavel. Drinken deed hij dan niet, maar de moederpoes waste hem wel, Ook onze jongste jackrussel waakte over de kittens en eend..en als er dan een andere kat in de buurt kwam begon hij te grommen…Het was ongelooflijk maar waar

Afbeelding
Hier was tijger, de pleegmoeder, zelf nog klein.
Afbeelding
Tijger en haar 5 lieverdjess
Afbeelding
Hier de jackrussel en onze kroost.
Afbeelding
Hier was pucky de eend uitgegroeid tot een super mooie lieve eend.
Afbeelding
Toen pucky groot was ging hij voortaan bij onze stafford liggen…de eerste paar keren hielden wij ons hart vast..want ja het blijft een vechthond. Maar het ging super goed…Dat bewijst toch ook weer meteen dat niet al pitbull achtige honden gemeen zijn, als je de honden goed behandeld van pup af aan zijn ze kei lief.

De moeder poes is nu dood. Ze is vermoord door iemand uit dierdonk ( verwachten wij, maar we hebben helaas geen bewijs. We weten wel waar die man woont enzo en waarom hij het zou hebben gedaan.

De rede dat ik dit nu pas op internet zet is omdat ik eerder geen foto's had, iig niet op de computer. Nu heb ik ze wel en ik vond het wel een verhaal wat op internet mag...want zoiets kom je niet iedere dag tegen.

annmary

Re: Ongelooflijk maar waar!!!! met foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 12:01

inderdaad, ongelooflijk!
wat leuk van die eend ook joh! en lieve katjes op de foto, eigenlijk zijn alle foto's leuk Haha!
wel erg sneu dat de moeder poes vermoord is... jammer dat er zulke mensen rondlopen