Heey allemaal!
Mijn vader word over 3 weken 50 jaar, en dan moet je natuurlijk een mooi kado voor hem hebben..
Wij bedachten dus dat we er nog wel een puppy bij wilden! We gingen hem vragen stellen over welk ras hij ook mooi vind enz. We gingen al een heel plan voorbereiden dat mensen hem die avond konden brengen in ons dierenpension met spoed, en een formelier ingevult met zijn naam, adres enz. dat we dan aan het tralies zouden hangen zodat hij dat de volgende morgen zou zien
Maar nu kwam het grootste probleem
De pup zelf! Het moest iets van een drensche patrijs (of hoe je het dan ook schrijft
) worden. Wij dagenlang zoeken naar een goede fokker maar dat lukte niet :'( De wachttijd was veel te lang. Toen besloot me moeder toch maar op markplaats.nl te kijken! Én je raad het niet, er stond een nestje van 8 puppy's op! Het mooiste was dat ze uit Rekken kwamen! (Wij wonen in Eibergen) Dus kon ons plannetje tóch nog mooi doorgaan! En volgens mij hoorde ik net de auto komen en zag ik onze kennis erin zitten
. We hebben in de kennels ook een Webcam gehangen zodat we morgenvroeg me vaders hoofd kunnen zien als hij het leest
.
Ik hoop zo dat alles verder goed gaat, ook met onze eigen honden. Zijn moeder was in elkgeval een schat van een beest
.
Nu ga ik maar eens kijken hoe hij is 
Groetjes,,