Mijn kitten heeft de niesziekte, wat kan ik allemaal nog voor haar doen om haar wat beter te laten voelen.
Mijn schoonvader zal vandaag een kuur voor haar bestellen bij de DA.
Verder heb ik van dat oplospoeder (kit-i-mel) gehaalt waar je melk van maakt, omdat ze zo mager is geworden.
Elk uur kijk ik bij haar of ze melk/brokjes/water wil.
We dachten eerst dat ze gewoon een griepje had, ze heeft namelijk sinds de geboorte al etteroogjes alleen nu is het dus veel erger en komt snot uit het neusje. Tussen het eten en drinken door slaapt ze alleen maar en gaat af en toe de kattenbak op.
Dus ondanks dit alles, is er nog iets wat ik kan doen? Ik weet namelijk niet of ik vandaag meteen de anti biotica ook kan ophalen..
Gister heeft ze 2x van dat melk gehad(00.00 voor het laatst). Om 05.00 heb ik haar nog brokjes gegeven (kan ze zelf ook bij maar doet ze niet) en heeft ze flink gegeten en daarna aardig wat water gedronken.
Vanochtend om 11.00 heb ik haar melk gegeven waar ze iets minder als de helft van op heeft en om 12.00 heeft ze weer wat melk gedronken (denk in totaal nu zo'n 30 ml.). Zonet om half 2 ongeveer heeft ze aardig wat brokjes gehad en paar slokjes water, hier kan ze dus van eten en drinken wat ze wil.
Maar toen ze plaste was het vrij oranje (absoluut niet een normale kleur).Terwijl ze bij mijn idee toch wel aardig drinkt.
Ze zijn nog bij de moeder, maar dr broer is 2x zo zwaar als haar (zij is met dr 3 maanden maar 925 gram) en als hij eet kan zij er niet bij, daarom houd ik die er wat bij weg, want hij drukt haar ook een beetje weg uit het bakje, dacht eerst dat het voor de warmte wel goed zou zijn maar hij gaat gewoon half op haar liggen.
Zal haar zo weer even op de weegschaal zetten en hopen dat ze sinds gister al beetje is aangekomen. Vind het zo zielig, ze eet/drinkt en slaapt alleen maar.