Dit is de foto van onze 'dweil'

Zijn verleden!!
Zaterdagmorgen kwam mijn vader van zijn werk en zag iets over onze oprit vliegen.!
hij stopte, floot, en wou de portier weer dicht doen maarja er zat al een klein hondje van ± 8,5 week op zijn schoot!! Nou doorgereden naar huis en ff wennen aan de andere 3 hondjes, en tot onze verbazing was die helemaal niet bang voor onze 2 herders en border-terrier.
Mijn moeder direct de politie gebeld, het asiel en bij stichting amivedie melding gedaan.
Geen kip die zocht in de bos, geen auto's/fietsers niks geweest, en ik neem aan als je je hondje kwijt bent ga je natuurlijk zoeken!!
We hebben hem expres niet op marktplaats/speurders gezet. want dan krijg je van die mensen waar het hondje helemaal niet van is geweest, en die doen alsof het van hun is, aangezien hij nogal vrolijk is tegen iedereen, kun je niet zien of het echt waar is!
Nou het was dus zaterdag en het asiel hier gaat om 12:00u dicht, dus we hielden hem in huis, en het asiel gaf dan ons adres door als ze hem op kwamen halen. Niemand geweest die dag.
Zondag.. Hartstikke braaf geweest in de reserve bench en niet gejankt, hij heeft een lekkere kruik gehad en had het dus lekker warm die nacht. Ook deze dag was er niemand in de bos aan het zoeken of roepen.. Niemand heeft hem opgehaald.
Maandag.. mijn oma wist dit natuurlijk al lang en zaterdags had ze Het hondje, wat we al Nozum hadden genoemd, gezien en vond het een leuk hondje. Als niemand hem kwam ophalen wou zij Nozum wel in huis erbij nemen, want ze heeft ook nog een ruwharige dwergtekkel (bunker).
Wij wilden hem sowieso niet want hij is te klein. Hij kan hier onder de auto komen. We wonen wel buitenaf, maar je ziet hem bijna niet als je achteruit rijd en we willen dit voorkomen. Mijn oma heeft een benzine station aan het huis (wat mijn ouders over hebben genomen) en daar blijft die nu.
We snappen niet waarom mensen dit doen ! Nozum was hartstikke blij en helemaal niet vervelend etc. hij is altijd vrolijk.. En waarom ze hem nou hebben gedumpt ?? een pup van 8,5 week loopt niet zomaar weg! ik weet het niet. mischien was het de laatste van het nest ofzo..
Alleen wel had die 's avonds last van zijn buikje en was bang als er harde knallen waren (nu nog wel), zijn buikje is nu helemaal over, volgens de dierenarts is die helemaal gezond en is gechipt!
Nu is die 9 mnd en vollop aan het wisselen met zijn tandjes

Alle kleine kinderen vinden hem leuk want hij ziet er erg leuk uit met zijn pluizige vacht!

Zijn vacht is ook erg moeilijk! 1x per dag borstelen moet zeker, maar dat vind mijn oma natuurlijk niet erg!
Nu weten jullie zijn verleden ook

Jullie zijn nu vast benieuwd naar zijn foto's,

Als een mopje net gevonden!! (10min. geleden op de foto)

Slapen met onze border-terrier Lucky, ook de avond dat we hem hebben gevonden. Helemaal moe van wat er is gebeurd die dag..

Eigenlijk moet ik een plasje doen omdat ik net wakker ben, maar..... het is wel koud!

*Hier is het ook heel koud, want de resten sneeuw liggen er nog!*

Even mooi poseren en ik ben een echte pluizenbol!! (9mnd, nu dus)

Hier ben ik in een dolle bui met een dennenappel aan het spelen!

We weten natuurlijk zijn ras ook niet..
waarschijnlijk een kruising.........maar wat ??!
Weten jullie het??