Flybal of andere training met je hond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magicrover

Flybal of andere training met je hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-06 08:55

Zijn er hier Bokkers die fanatiek trainen met hun hond? Zo ja wat doe je dan?

Ik ga samen met mijn hond beginnen aan een gehoorzaamheidscursus 1 en 2, dan diploma A en daarna flyball en speuren.

Rosita

Re: Flybal of andere training met je hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 09:27

Wanneer ik tijd heb.... train in obedience (engels) en jacht met mijn honden.

Lysette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 09:31

Ik heb ruim 5 jaar flyball met mijn hondje gedaan, ook wedstrijden. Ook deden we doggydance. Met mijn andere hondje heb ik breitensport en gehoorzaamheid gedaan. Helaas zijn ze beide overleden Huilen Met mijn poedelpup wil ik als ze groot is ook weer gaan flyballen, doggydancen en behendigheid gaan doen.

somokkele

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 09:31

Tja, wat is fanatiek. Met mijn hond heb ik G&GII gelopen, Behendigheid ster (bij ons op de vereniging hooste nivo). Heb Flyball met haar gedaan, zelfs de Frisbee zit erin. Doggy Dance, en ook de jachttraining hebben wij ons voor in gezet.
Dus, ja, wij zijn redelijk actief (geweest). Inmiddels is het wat minder, ze is nu bijna 9 jaar en loopt momenteel alleen met mijn moeder 1 uurtje behendigheid met haar. In het weekend (dan is zze bij mij in huis) trainen we alleen nog maar voor de fun!! En dat vindt ze het zeker

Smookey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 10:10

Hoi, hoi,

Ik heb met mijn hond de eerste cursussen gedaan, tot aan gehoorzaamheid, maardaar hebben we geen diploma van. Heb ook altijd geflyballt met haar en behendigheid gedaan...

Ik vond het erg leuk, omdat je hond dan niet alleen maar een huisdier is en het is heel goed voor de band met jouw en je hond.

Helaas is mijn hondje overleden.

Als je leuke foto's wil zien. Heb bij onze hondenschool met de opendag foto's gemaakt...

http://album.zoom.nl/user/Ilse_Gieles