Gezocht PEPPER (kruising franse jachthond / asiel EDE)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Indy377

Gezocht PEPPER (kruising franse jachthond / asiel EDE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-06 14:13

Ben op zoek naar Pepper. Wij hebben hem in april uit het asiel in Ede gehaald. Helaas klikte het niet met onze 2 katten en onze andere oudere hond. In juni is Pepper daarom weer teruggegaan naar het asiel in Ede. Inmiddels heeft hij een nieuwe baas gevonden. Ben erg benieuwd of iemand weet waar hij nu is, ik mis hem nog steeds.

Het is een witte reu met wat lichtbruine vlekken (vooral op z'n kont). Superleuke kop. In september wordt hij 1 jaar. Hij is door de 1e eigenaren samen met z'n broertje meegenomen vanuit Frankrijk naar Nederland, waar hij dus in het asiel van Ede is beland.

Een foto van toen hij 6 maanden oud was, kan ik mailen. (weet niet hoe ik hem hier moet plaatsen)

Mist

Re: Gezocht PEPPER (kruising franse jachthond / asiel EDE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 18:47

Dat zou heel simpel kunnen zijn. Je hebt vast nog een contract van het asiel. Als daar het chipnummer op staat kun je hem gewoon via internet zoeken.

Indy377

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-06 09:30

Helaas staat het chipnr. niet op het contract en ik heb alle stickertjes waar zijn chipnr. opstond weer teruggegeven aan het asiel. Het asiel wil ivm de privacy geen info geven waar hij nu zit.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 18:57

Dan schrijf je een briefje, in een gefrankeerde enveloppe en vraag aan het asiel of ze dat aan die mensen door willen sturen- doen ze vast wel!