Van te voren goed geinformeerd. Anti diaree en braak mee en een verband koffertje. Hij was ingeent tegen alle ziektes daar en had een vlooien en teken band om.
We vertrokken midden in de nacht. Hij had zijn eigen kussentje in de auto. Daarvoor hadden we hem nog goed uitgelaten. En de andere hond was naar me oma.
Rond s'ochtends 10 uur stopten we de eerste keer ging ik een rondje lopen.
Een ramp op de parkeer plekken daar in frankrijk overal brood en daar is max dol op.
Daarna om de 3 á 4 uur gestopt. Rondje gelopen en weer terug in de auto. S'middags kwamen we rond 5 uur aan op de eerste camping. Bij bordaux was een riviertje bij. Waar ik ging zwemmen met max. En de rest gingen de tent opzetten.

Op de andere camping was helaas geen rivier. En dus hebben me ouders een planten spuit gekocht die ook voor ons overheerlijk was.
De rest van de weken veel gewandeld en max bleek een echte berggeit. Hij ging makkelijk over tussen door en sprong overal op en af. Wel voortdurend het tuigje om zodat mocht die vallen er niets kon gebeuren.
Na drie weken was max nog geen zwemmer maar wandelaar en kindervermaker ten top.
een paar foto's die spreken voor zich