kohtje schreef:Ik heb een hondenpension. Dat wassen gaat echt niet lukken hoor , ik heb op dit moment meer dan 60 honden zitten !
Over openings tijden...daar ben ik ook streng in. Bijten die tijden zijn alle honden los en dan wil je niet weten wat een herrie dat geeft als iemand langs komt ! Ook honden hebben hun rust nodig. En wat betreft het evt stinken. Als je zelf op vakantie bent geweest krijg je toch ook niet je was gewassen en gestreken mee ? Als ze maar lol hebben gehad en lekker gegeten.
Het pension waar ik werkte had in het hoogseizoen rond de 250 honden zitten. ALLE honden gingen gewassen naar huis! Kwestie van regelen, moet ik wel zeggen dat we daar wel met veel personeel liepen. Overigens kregen ook alle honden buiten hun gewone eten om savonds nog een frolicje of plakje leverworst, maar goed daar zag ik het nut niet zo van in en vond het ook een risico met vechten...
Ik snap wel dat openingstijden er zijn om aan gehouden te worden maar vind ook dat als iemand echt vaste klant is, er wel iets te regelen moet zijn!