Nu hoorde ik hem vannacht mijn slaapkamer in komen, en hij was aan het grommen. Hij gromt nooit. Licht aangedaan en gaan kijken, ik zag in 1e instantie niks en wilde hem aaien. Begon hij ineens heel hard te grommen! Maar niet weglopen en blijven zitten waar hij zat. Toen ik beter keek zag ik dat zijn hele kop en nek aan 1 kant gruwelijk dik waren, en het doet hem heel erg zeer.
Bij iedere beweging die hij maakt gromt hij, en als hij ergens op probeert te springen krijst hij echt. Zijn koppie houdt hij de hele tijd naar rechts, links zit de zwelling. Eten kan hij ook niet, drinken gelukkig wel. Hij heeft net wat yoghurt op, dat is het enige wat hij kan eten. Een stukje worst ofzo moet hij ook echt niet.... Ook lijkt hij koorts te hebben, hij is heel warm en vreselijk sloom.
Normaal is het een echte knuffelkat, nu gromt hij al als je naar hem kijkt.
Inmiddels is het nog dikker, tot aan zijn borst toe en het lijkt steeds meer zeer te doen.
Uiteraard heb ik vanmorgen als eerste direct de DA gebeld, ik heb er 3 gebeld, om te kijken waar hij z.s.m. terecht kon, maar het 1e waar hij terecht kan is om 13.40 u.... Nog iets meer dan 2 uurtjes dus nu, maar ik kan het echt niet aanzien.... Ik heb hem nu in de bench gedaan en daar is hij gelijk gaan liggen, maar bij iedere beweging die hij maakt hoor ik hem weer grommen, zo vreselijk zielig.....
De DA zei aan de telefoon al dat ze dacht dat het een ontstoken kies was, maar kan dat zó vreselijk dik worden? Het loopt echt van naast zijn mond tot onderaan zijn borst.