wil alleen vragen of er dit keer alleen reacties over de pup gegeven kunnen worden en niet weer over de pitbullwet, dat is in het vorige topic al uitvoerig besproken en we weten het nu allemaal wel en ik wil graag op dit topic geen slotje. alvast bedankt

Summer is dus een aparte kruising zoals vele wel hebben meegekregen in het vorige topic en is érg ondeugend.
Ik zal me nog een keer voorstellen, voor degene die me nog niet kennen. Ik ben Summer (jackrusselXAmerikaanse Bulldog) en geboren op 28 mei dit jaar.
dan zal ik mijn huisgenoot ook maar even voorstellen, dit is Flopke en meer informatie kan je in mijn baasjes profiel vinden. Met haar kan ik het beste opschieten, want die wil tenminste met me spelen, zoals je ziet op de foto's.
ik kan nog steeds heel ondeugend kijken hoor,,,
en dan spelen we weer verder, maar hierben ik toch wel een beetje boos op mij flopje,
Toen ik maar weer eens op ontdekking ging, kwam ik erachter dat ik ook in de wasmachine kan, er lag nog een singelbontje in van cacharel en die vond ik ook wel heel leuk.
toen ben ik er maar weer uitgegaan met het bontje.
en deed ik maar weer net alsof er niks aan de hand was.
hier heb ik nog een leuk filmpje van toen ik in de auto zat, vond dat geluidje toch wel raar zeg.

en van al dat gek doen, wordt je toch wel weer moe.
nou pootjes van mij en doe me een plezier, maak er dit keer een leuk topic van.
dank je wel en tot snel