Ik heb nu ongeveer 1.5 week geleden deze puppy van mijn vriend gehad. en het is een kruising tussen een Jack Russel en een Amerikaanse Bulldog, het was een foutje, maar daardoor heb ik wel deze hele leuke maar ondeugende pup!
Ik stel me wel even voor, is wel zo netjes... aangenaam, ik ben Summer en ben 8 weken oud:
dit is mijn mama Maylo, ik lig links lekker te drinken:
En dit is de boosdoener (nou ik vind hem wel heel lief en stoer hoor) mijn papa Hummer:
Ik houd er heel erg van om met van alles te spelen, het liefst eet ik alle schoenen op die op de grond staan, maar de gordijnen vind ik ook heel leuk.
Als ze zeggen dat ik iets verkeerds gedaan heb, weet ik van niks en ren ik snel heel onschuldig naar mijn kussens:
Ook vind ik ik het heel leuk om mijn dikke huisgenoot aan te vallen en te plagen, nu heeft ze me nog wel onder de duim, maar wacht maar tot dat ik groter ben.
Van al dat spelen wordt ik zo moe, dat ik dan maar lekker bij mijn baasje op bed ga rusten:
En uiteindelijk val ik dan lekker in slaap:
Nou ik ga jullie weer verlaten, ik ben zelf heel benieuwd hoe groot ik ga worden, ik vind zelf dat ik er al best flinke stappers onder heb zitten, die soms onder het rennen best vervelend zijn, maar ik laat snel weer foto's plaatsen.
pootjes van summer.