Ik heb een 13-jarig hondje. Een bastaard terrier. Haar vader is een White Highland Terrier en haar moeder was een grote witte bastaard. Ik heb haar opgehaald uit een dorpje in Friesland alweer 13 jaar geleden. Ze ziet er zeer uniek uit vind ikzelf en ben nog nooit een hondje tegen gekomen die echt op haar lijkt. Ze is nu al behoorlijk grijs maar ik heb alleen maar recente foto's op de computer. Mijn hondje is geweldig, we hebben samen zoveel meegemaakt. Heb haar op mijn 16e gekregen en ze is samen met mij op kamers gegaan, samen in het buitenland gewoond, nog andere verhuizingen meegemaakt. Ze ging altijd mee als ik ging rijden met mijn paard. Ze wil nu niet meer, logisch ook op die leeftijd. Ze kwam uit een nest van 9 puppy's maar toen ik haar kwam halen (eigenlijk alleen maar bekijken maar ze was ziek en werd me in de armen gedrukt) waren er nog maar drie. Twee reuen (beiden wit) en mijn hondje (teefje). Heb er nooit spijt van gehad dat ik haar heb opgehaald al zou ik het nooit weer zo doen. Was een onbetrouwbaar adres en mijn hondje heeft 3 dagen op het randje van de dood geleefd. Daarna een bikkelharde hond, nooit ziek!
Hier komen de foto's.