Pup van 5 Maanden Overleden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LisaLuna

Pup van 5 Maanden Overleden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 20:13

Het begon allemaal dat beer loops was.. we wouden erg graag een nestje van haar dus we lieten haar dekken..
(Beer is een Labrador.)
Het duurde een eeuwigheid tot de dag van de pups..
Dat was 3 Juli 2005.
Om 3 uur Snachts werd Bonkie (Wado) Geboren.(reutje)
Om ongeveer 6 uur Luna..(teefje) (Beide pups zwart)
Daarna kwam er niets meer..
M´n vader dacht dat er nog iets in beer zat!
Maar de dierenarts dacht van niet..
Uiteindelijk werd er 1 pup nog doodgeboren volgende ochtend en die avond moest 1 er nog uitgetrokken worden.. (dus 2 pups waren doodgeboren,Beide Blond)
Het ging allemaal vreselijk snel de opgroeing..
Dus uiteindelijk moest er 1 weg, we hadden gekozen het Teefje te houden en Luna te noemen.

Alles was perfect ze was ontzettend lief altijd vrolijk en ik hield verschrikkelijk veel van haar (nu nog) Lovers.
Tot op een dag ik terugkwam van school en me moeder me verteld dat Luna ziek was..
Ik dacht griepje.. gaat wel over, me moeder ging naar de dierenarts en daar kreeg ze prik..
Die avond sliep ik samen met me moeder beneden bij Luna..met matrassen..
Ik ging slapen en werd ineens om 7 uur wakker (zoiets).. ik word NOOIT zomaar wakker !
En ik zag dat het niet goed ging met Luna (waarschijnlijk had haar geest mij gewekt).
Ik maak snel m´n moeder wakker!
Die zei dat ik de telefoon moest pakken , me moeder belde de dierenarts die zou komen..
Daarna belde ze m´n vader die in duitsland zat..
En ondertussen terwijl mijn moeder met mijn vader belde overleed Luna..
Ze vocht.. probeerde het maar ze was te zwak..

Uiiteindelijk bleek dat ze Bloedarmoede en Kwaadaardig virus had..

Huilen Bij het schrijven hiervan glijden de tranen over mijn wangen.. ik mis haar gewoon zo erg..
Ze is overleden 16 november 2005.
Heel veel mensen vinden dat ik me aanstel..
Maar hun weten gewoon niet hoe het is om iets te verliezen wat mij zo dierbaar is Huilen ..

_Laura

Re: Pup van 5 Maanden Overleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 20:38

Ach gut Lies toch, zoiets is nooit leuk..
En je stelt je niet aan hoor, je gaat je hechten aan zulke lieve beestjes..
Sterkte he.. Vriendjes zijn?

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 20:44

Dankjewel, en dankje voor je reactie Lau Lovers..
Jaa ik hechte me heel erg aan haar..Lachen

AapjeAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 20:44

Ik vind het echt zo erg voor je Ach gut
En je stelt je absoluut niet aan, als je een pup vanaf zijn geboorte meemaakt krijg je er een hele bijzondere band mee.
Sterkte meid!

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 20:50

sunrice schreef:
Ik vind het echt zo erg voor je Ach gut
En je stelt je absoluut niet aan, als je een pup vanaf zijn geboorte meemaakt krijg je er een hele bijzondere band mee.
Sterkte meid!

Tjaa maar sommige willen dat niet begrijpen en maken ruzie met me omdat ik er teveel over praat.. Scheve mond

Zoals een soort van Ex-vriendin.
Die vind zichzelf erg zielig en zegt dan ´nou ik vind wel dat lisa zich heel erg aanstelt ze is niet de enige met problemen, ik heb ze ook´ etc.

En heel erg bedankt Lachen

AapjeAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 20:52

Praten over je problemen is alleen maar goed, dus je stelt je helemaal niet aan Lachen

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 20:53

je steld je echt zeker niet aan!!!!!!!!!!!!ik zou ook moete janke hoor!! je hecht je aan zo'n diertje..het is je vriendje..en dat die geest je wekte kan best! dat ze daar om kwaad word..ze is jou vriendschap niet waart!!!bij mij worden ze af en toe al gek als ik het over de pony's heb Bloos maar hier zoude ze echt niet gek om worde!!!
heeel veel sterkte voor jou en je familie..Ach gut

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 20:56

milou123 schreef:
je steld je echt zeker niet aan!!!!!!!!!!!!ik zou ook moete janke hoor!! je hecht je aan zo'n diertje..het is je vriendje..en dat die geest je wekte kan best! dat ze daar om kwaad word..ze is jou vriendschap niet waart!!!bij mij worden ze af en toe al gek als ik het over de pony's heb Bloos maar hier zoude ze echt niet gek om worde!!!
heeel veel sterkte voor jou en je familie..Ach gut

Dankjewel Lachen

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 20:56

sunrice schreef:
Praten over je problemen is alleen maar goed, dus je stelt je helemaal niet aan Lachen

Jaa dat dacht ik dus ook Clown .Lachen

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 21:05

Ik heb zelf een nest gehad van mijn hond. Helaas zijn ze allemaal verkocht , alle 10 naar een goed tehuis volgens ons en we gaan ook af en toe op bezoek bij de pups, ben zondag toevallig nog bij ene geweest, als ik die dan zo zie en zo vrolijk en denkend dat dat dat ( ja 3 x dat Clown ) kleine mormel was krijg ik gewoon bijna tranen in mijn ogen van blijdschap.

Maar je gaat je heel erg hechten, vooral als je hem van geboorte af aan hebt Ach gut

Ik vind zeker niet dat je je aansteld, juist goed dat je erover praat en steun zoekt.

Veel sterkte verder nog en denk aan de fijne herinneringen die je van haar had en je hebt de moeder gelukkig nog Ach gut

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 21:08

OEPS sorry foutje
Laatst bijgewerkt door _Laura op 31-07-06 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

AapjeAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 21:17

Edit: Heeft Laura op haar foutje gewezen.

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 23:09

Tr3z3l_l0v3r schreef:
Ik heb zelf een nest gehad van mijn hond. Helaas zijn ze allemaal verkocht , alle 10 naar een goed tehuis volgens ons en we gaan ook af en toe op bezoek bij de pups, ben zondag toevallig nog bij ene geweest, als ik die dan zo zie en zo vrolijk en denkend dat dat dat ( ja 3 x dat Clown ) kleine mormel was krijg ik gewoon bijna tranen in mijn ogen van blijdschap.

Maar je gaat je heel erg hechten, vooral als je hem van geboorte af aan hebt Ach gut

Ik vind zeker niet dat je je aansteld, juist goed dat je erover praat en steun zoekt.

Veel sterkte verder nog en denk aan de fijne herinneringen die je van haar had en je hebt de moeder gelukkig nog Ach gut

Heel erg bedankt Lachen..

Ja verkopen is moeilijk Knipoog .

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 23:14

Aanstellen omdat je verdriet hebt om een hond? Ken jij mensen die zo denken? Dom volk. Ik weet wat het is om kapot te zijn om een hond. Daarom heel veel sterkte met het verlies.

djoeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 23:15

Je stelt je helemaal niet aan. Zoiets is verschrikkelijk, heel veel sterkte ermee.

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 10:24

Ik weet hoe het is om je hond te verliezen. Ik heb 2 honden verloren. En mijn puppy weg moeten doen door omstandig heden. Ik was al zo gehecht aan me puppy, ik kende hem vanaf zijn 2 daagjes oud. Helaas moest hij weg door omstandigheden. Ik had ook nog een teefje en een reu. Het teefje had lymfeklier kanker [ weet niet hoe je dat schrijft ] En is overleden. We hadden haar niet van pups af aan. Ze was vroeger mishandeld en heeft dus eigelijk een rot leven gehad. De jaren bij ons heeft ze mogen genieten en we hebben haar uit haar leiden gehaald. We hebben haar laten inslapen.
31-12-04 overleed mijn Reu. Hij was mijn vriend. Als ik ging longeren had ik geen heimwee naar huis. maar naar me hond. Hij was overleden aan een hart aanval. Hij viel voor mijn neus om. Mijn vader gooide een bal voor bij ons veldje. Hij haalt de bal, komt terug lopen laat de bal vallen, en loopt nog een paar passen door en valt om. Nu ik dit schrijft rollen er weer tranen over mijn wangen. Waarom ging hij nou dood ? hij was pas 7 en had nog lang te leven. Gelukkig heeft hij een mooie dood gehad. Geen pijn en in zijn lievelings spel.

En je stelt je echt niet aan hoor, het is vreselijk je dier te verliezen.

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 16:38

Urbann schreef:
Ik weet hoe het is om je hond te verliezen. Ik heb 2 honden verloren. En mijn puppy weg moeten doen door omstandig heden. Ik was al zo gehecht aan me puppy, ik kende hem vanaf zijn 2 daagjes oud. Helaas moest hij weg door omstandigheden. Ik had ook nog een teefje en een reu. Het teefje had lymfeklier kanker [ weet niet hoe je dat schrijft ] En is overleden. We hadden haar niet van pups af aan. Ze was vroeger mishandeld en heeft dus eigelijk een rot leven gehad. De jaren bij ons heeft ze mogen genieten en we hebben haar uit haar leiden gehaald. We hebben haar laten inslapen.
31-12-04 overleed mijn Reu. Hij was mijn vriend. Als ik ging longeren had ik geen heimwee naar huis. maar naar me hond. Hij was overleden aan een hart aanval. Hij viel voor mijn neus om. Mijn vader gooide een bal voor bij ons veldje. Hij haalt de bal, komt terug lopen laat de bal vallen, en loopt nog een paar passen door en valt om. Nu ik dit schrijft rollen er weer tranen over mijn wangen. Waarom ging hij nou dood ? hij was pas 7 en had nog lang te leven. Gelukkig heeft hij een mooie dood gehad. Geen pijn en in zijn lievelings spel.

En je stelt je echt niet aan hoor, het is vreselijk je dier te verliezen.

Och meid wat erg voor je Ach gut .
Echt verschrikkelijk Verdrietig .