Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Michelle__ schreef:Om ze altijd binnen te houden vind ik zielig, maar laat ze dan wel in je eigen tuin.
Ik vind het erg hinderlijk als andersmans katten bij jou in de tuin hun behoefte zitten te doen.
Leuk als je een kat hebt, alleen andere mensen hoeven daar niet van mee te genieten!
_Michelle__ schreef:Om ze altijd binnen te houden vind ik zielig, maar laat ze dan wel in je eigen tuin.
Ik vind het erg hinderlijk als andersmans katten bij jou in de tuin hun behoefte zitten te doen.
Leuk als je een kat hebt, alleen andere mensen hoeven daar niet van mee te genieten!
nikkigioa schreef:Wat ik mij trouwens afvraag is hoe mensen hun binnenkatten binnen houden. Leven deze mensen soms de hele zomer in een afgesloten huis? Hier staat altijd de deur open en de poezen lopen in en uit. Toen de poesjes jong waren had ik een grote plank voor de deur gezet zodat ze er niet uit konden. Maar ja, een volwassen kat klimt daar natuurlijk zo overheen. Vandaar dat ik het mij afvraag.
Mijn poezen lopen ook altijd mee wanneer ik de hond ga uitlaten! Zo cute! Soms ook wel lastig als ik bv. richting de drukke weg moet. Dat durf ik niet aan met die twee poezen erbij!