Het rook wel redelijk normaal, maar ik heb het toch weggegooid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marye78 schreef:is de datum nog wel goed??
katten hebben trouwens wel behoefte aan een klein percentage groenvoer.
Maar gourmet voegt niets toe, is gewoon een tussendoortje. kun je beter van Iams ofzo geven of Royal canin/
Elles schreef:[
Het ís ook een tussendoortje en het hóeft ook niks toe te voegen. Gewoon verwennerij. Ik vroeg ook niet om voedingsadvies, daar heb ik de dierenarts voor. Ze krijgen hier geen derderangs rommel.
Ik had het nét zaterdag gekocht, de datum zal goedgeweest zijn.
[/quote]
Marye78 schreef:oooh sorry hoor!!! je hoeft niet beledigd te zijn! Ik bedoelde er helemaal niks mee, ik dacht dat je het als voeding gaf.
Elles schreef:Bennie boos hoor![]()
Ik vroeg alleen of dat normaal is, dat dat spul er zo ranzig uitziet en gelijk krijg ik van alle kanten te horen dat ik dat spul ook niet moet voeren, dat katten helemaal geen groenten nodig hebben en dat het onzin is en dat ik beter merk A of B kan voeren.... dat wéét ik wel. Er werden (IMO, op dat moment) meteen conclusies getrokken en daar baalde ik even van.
Faniek: Felix heb ik 1 keer gehaald, dat ziet er goed uit en het ruikt ook prima, maar onze kleinste kan daar absoluut niet tegen. Binnen 10 minuten is ze aan de schijterijSheba gaat wél goed en die kleine blikjes van Gourmet (vaak) ook wel. Ik probeer af en toe gewoon eens wat.
Met die Felix-zakjes heb ik toen een collega blijgemaakt