Sheba met kalkoen en groenten, is dat altijd zo snotterig?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elles

Sheba met kalkoen en groenten, is dat altijd zo snotterig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 17:44

Trek net een kuipje Sheba met kalkoen en groenten voor de poezen open (wilde weer eens iets nieuws proberen Clown), en het loopt er meteen bijna uit Scheve mond Er lag een hele witte snotlaag op. Is dat normaal?
Het rook wel redelijk normaal, maar ik heb het toch weggegooid Knipoog

JustNanno

Re: Sheba met kalkoen en groenten, is dat altijd zo snotterig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 17:57

Ik weet het niet, maar iets waar op staat 'kalkoen en groenten' liet ik lekker in het schap liggen. Groenten hebben katten niet echt nodig. Koop dan beter de ronde kuipjes van Sheba waar 50% vlees inzit

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 18:04

Ja, dat weet ik Lachen Was alleen nieuwsgierig of ze het lekker zouden vinden. Maar -klinkt vast heel gek Clown - wat ik zelf niet op een toastje zou willen hebben, voer ik ook de kat niet Haha!

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 18:12

Probeer die andere kuipjes eens, of Gourmet Diamant hihi. Dat vlees is herkenbaar;)

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 18:53

alles wat nu warm wordt gaat er toch raar uitzien? Laatst de hagelslag al weggemikt. Ik eet geen wit uitgeslagen chocola;-) Maar het komt gewoon van de warmte.

Het voer van mijn katten komt uit de vriezer of is vers dus over de blikjes Sheba en Gourmet kan ik eigenlijk niet meepraten maar ik kan me er iets bij voorstellen. Het witte zal wel vet geweest zijn?

Marye78

Re: Sheba met kalkoen en groenten, is dat altijd zo snotteri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:11

is de datum nog wel goed??

katten hebben trouwens wel behoefte aan een klein percentage groenvoer.
Maar gourmet voegt niets toe, is gewoon een tussendoortje. kun je beter van Iams ofzo geven of Royal canin/

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 21:35

Marye78 schreef:
is de datum nog wel goed??

katten hebben trouwens wel behoefte aan een klein percentage groenvoer.
Maar gourmet voegt niets toe, is gewoon een tussendoortje. kun je beter van Iams ofzo geven of Royal canin/

Het ís ook een tussendoortje en het hóeft ook niks toe te voegen. Gewoon verwennerij. Ik vroeg ook niet om voedingsadvies, daar heb ik de dierenarts voor. Ze krijgen hier geen derderangs rommel.
Ik had het nét zaterdag gekocht, de datum zal goedgeweest zijn.

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 22:07

Elles schreef:
[
Het ís ook een tussendoortje en het hóeft ook niks toe te voegen. Gewoon verwennerij. Ik vroeg ook niet om voedingsadvies, daar heb ik de dierenarts voor. Ze krijgen hier geen derderangs rommel.
Ik had het nét zaterdag gekocht, de datum zal goedgeweest zijn.
[/quote]

oooh sorry hoor!!! je hoeft niet beledigd te zijn! Ik bedoelde er helemaal niks mee, ik dacht dat je het als voeding gaf. Scheve mond

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 00:01

Dat kwam er inderdaad een beetje hard uit terwijl Marye het in mijn ogen gewoon vriendelijk bedoelde Lachen

Verder weet ik het niet ik wou het laatst een keer gaan proberen, maar toen toch felix meegenomen. Ik zal het misschien binnenkort is meenemen en meteen geven en is kijken.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 08:46

Marye78 schreef:
oooh sorry hoor!!! je hoeft niet beledigd te zijn! Ik bedoelde er helemaal niks mee, ik dacht dat je het als voeding gaf. Scheve mond

Bennie boos hoor Haha!
Ik vroeg alleen of dat normaal is, dat dat spul er zo ranzig uitziet en gelijk krijg ik van alle kanten te horen dat ik dat spul ook niet moet voeren, dat katten helemaal geen groenten nodig hebben en dat het onzin is en dat ik beter merk A of B kan voeren.... dat wéét ik wel. Er werden (IMO, op dat moment) meteen conclusies getrokken en daar baalde ik even van.

Faniek: Felix heb ik 1 keer gehaald, dat ziet er goed uit en het ruikt ook prima, maar onze kleinste kan daar absoluut niet tegen. Binnen 10 minuten is ze aan de schijterij Scheve mond Sheba gaat wél goed en die kleine blikjes van Gourmet (vaak) ook wel. Ik probeer af en toe gewoon eens wat.
Met die Felix-zakjes heb ik toen een collega blijgemaakt Lachen

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 20:38

Elles schreef:
Bennie boos hoor Haha!
Ik vroeg alleen of dat normaal is, dat dat spul er zo ranzig uitziet en gelijk krijg ik van alle kanten te horen dat ik dat spul ook niet moet voeren, dat katten helemaal geen groenten nodig hebben en dat het onzin is en dat ik beter merk A of B kan voeren.... dat wéét ik wel. Er werden (IMO, op dat moment) meteen conclusies getrokken en daar baalde ik even van.

Faniek: Felix heb ik 1 keer gehaald, dat ziet er goed uit en het ruikt ook prima, maar onze kleinste kan daar absoluut niet tegen. Binnen 10 minuten is ze aan de schijterij Scheve mond Sheba gaat wél goed en die kleine blikjes van Gourmet (vaak) ook wel. Ik probeer af en toe gewoon eens wat.
Met die Felix-zakjes heb ik toen een collega blijgemaakt Lachen

tja het kwam nogal geirriteerd over dus ik had zoiets van hallo ik wilde alleen maar advies geven Vork
Maar goed, zelf geef ik trouwens als lekkernij die zakjes van whiskas of felix. heb je die van whiskas ook al s geprobeerd? verder denk ik niet dat het goed was nee, die witte prut. Knipoog

ps die opmerking over groenten was dus niet naar jou maar naar degene die opmerkte dat katten geen groente nodig hebben, dus daar wilde ik ook ff op reageren.

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 21:50

Het nieuwe merk Cataplan (nog niet in alle winkels) is puur vis (je ziet ze int blikje zitten) zonder toegevoegde rotzooi, tot nu toe eten de moeilijkste katten die k ken het zo weg.. Dus het schijnt lekker te zijn Haha!

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 00:15

Almo schijnt ook iets hoogstaands te zijn in blik. Zeggen ze......