Ik heb ze toen hooi en water gegeven,en dacht nog ,,ohhh stampertje der kontje moet ik schoonmaken

Gisteravond nog mn nijnen verzorgd,en dan doe ik altijd een doek over de hokken etc.
En vanocht haal ik de doeken weg en toen zag ik dat stampie dood in t hoekje lag

Der vriendje zat de hele tijd naast haar,,ik keek haar na ,maar wist gelijk al wat de boosdoeneer was,,,die stomme k*tvliegen

Arme beestje was gewoon helemaal opgevreten,,zat gewoon een gat in

Dus heb haar begraven in de tuin,,,maar nu heb ik nog 5 nijnen waarvan 2 heel langharig,,ik heb ze laten scheren maar t groeit zo hard dat t weer een probleem word met hun kontje.
Weet iemand wat ik nog meer kan doen om t zo veilig mogelijk te houden voor mn nijnnen ,zodat hun nie ook slachtoffer worden van die kl*tevliegen.
Dit was altijd mn angst he,,,heb ze ook heel lang binnen gehouden ,maar dat is ook geen doen,want buiten kunnen ze lkkr los in de tuin en hebben ze meer vrijheid.
Ik ga nog ff een fototje plaatsen van mn lieve Stampie,,ze is helaas maar 1 jaartje oud geworden

En paps zit nu zooo zielig alleen in zn hokje

Stampertje was de moeder van mn andere 4 nijntjes,,en nijn nr 5 dat is papsie, dus ze zaten al een tijdje samen in t hok

Hier komt mn mooie vrouwtje

R.I.P lief mooi klein konijntje van me