Wat te doen met deze poes?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ReBeL_Valibu

Wat te doen met deze poes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-06 20:33

hoi,

mijn vriendin heeft een eenzaam poesje (waarschijnlijk mishandeld/achtergelaten, want ze is een heel schuw) Het is officieel niet haar poes maar ze is bijna dag en nacht bij hun thuis te vinden omdat ze daar eten en drinken krijgt en ze is ook weleens in het huis....nu is ze hoogzwanger/ drachtig en ze is nog erg jong....wij vragen ons af wat we met haar moeten doen, naar het asiel, gewoon laten lopen...want ze mag bij geen van ons bevallen......miss. moeten we ook een advetentie plaatsen of iemand haar kwijt is, maar ik denk niet dat ze een baasje heeft want ze is voor zover wij weten altijd in het bos of bij mijn vrienden en ze is ontzettend schuw en bang (tenminste, dat was ze voordat we haar verzorgden...)...Wat nu????????????????????

roos & kiki

jessy1989

Re: Wat te doen met deze poes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 20:36

waarom lsst je haar niet gewoon bij jullie bevallen en dan een advertentie op internet zetten als ze oud genoeg zijn
jonge katjes ben je zo kwijt

ReBeL_Valibu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-06 20:38

dat is wel zo, maar wij mogen dat niet van onze ouders door wat er allemaal bij komt kijken en ook vakantie...je kan moeilijk vanuit frankrijk jonge poesjes verzorgen!

MissyTara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 20:41

En ik zou er ook niet vanuit gaan dat je jonge katjes zo kwijt bent.... De asiels zitten alweer overvol en kijk alleen al eens naar het aanbod op internet. Onze buren zijn ook maar de helft van hun vier kittens kwijt....

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 20:44

waarom neem je geen contact op met de dierenambulance?

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 20:44

jessy1989 schreef:
waarom lsst je haar niet gewoon bij jullie bevallen en dan een advertentie op internet zetten als ze oud genoeg zijn

Advertentie...... bij die 6000 anderen op marktplaats bedoel je?

Wat dan wel...... tja, asiels en allerlei opvang zit nu bomvol..... Ik zou contact opnemen met de dierenbescherming en afspreken dat zij de kittens overnemen als ze 8 weken zijn. Waarschijnlijk kan de DB ook voor een deel of misschien het geheel aan de castratie van deze moederpoes bijdragen. Dan kan je vriendin er verder gewoon voor blijven zorgen zoals ze nu doet.

Wat gaan jullie strakjes doen trouwens? Moederpoes met pasgeboren kinderen op de stoep leggen?

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 23:48

Inderdaad de dierenambulance bellen of ze de poes op kunnen halen.
En dan maar hopen dat er nog een plekje/ pleeggezin voor ze te vinden is die ze zolang op kan vangen.
Waar wonen jullie ergens?

ReBeL_Valibu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-06 11:42

Rosita schreef:
jessy1989 schreef:

Advertentie...... bij die 6000 anderen op marktplaats bedoel je?

Wat dan wel...... tja, asiels en allerlei opvang zit nu bomvol..... Ik zou contact opnemen met de dierenbescherming en afspreken dat zij de kittens overnemen als ze 8 weken zijn. Waarschijnlijk kan de DB ook voor een deel of misschien het geheel aan de castratie van deze moederpoes bijdragen. Dan kan je vriendin er verder gewoon voor blijven zorgen zoals ze nu doet.

Wat gaan jullie strakjes doen trouwens? Moederpoes met pasgeboren kinderen op de stoep leggen?

nee, maar we gaan allebei op vakantie volgende week....oke, dierenambulance kunnen we doen, maar wat zou dan beter zijn, dat ze bij die Dieranambulance bevalt of bij ons?

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 12:01

ReBeL_Valibu schreef:

nee, maar we gaan allebei op vakantie volgende week....oke, dierenambulance kunnen we doen, maar wat zou dan beter zijn, dat ze bij die Dieranambulance bevalt of bij ons?

't Lijkt me het fijnst bevallen op een plek waar je je thuis en veilig voelt.