Valk Parkiet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bianka02

Valk Parkiet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 15:45

Hallo allemaal
ik was in belgië en ging naar een berg.
en daar moesten we in een treintje en daar was een man die foto's maakte met een valk parkiet
dus iedereen moch op de foto.
Mijn vader was altijd al gek op vogels en ik mocht geen hond hebben dus heb ik gevraagd of ik een valk parkiet mag hebben.
en jah hoor dat mag.

dus nu wou ik wel eens willen weten wie er ervaring met valk parkieten hebben en mooie foto's hebben.

en graag ook informatie over voeren en over vismeel
en waar je dat kan halen. en hoe je het beste valk parkieten tam kan maken.
alle informatie is welkom
Groetjes Marcella

x_Tequila_x

Re: Valk Parkiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 16:13

Hallo

Ik weet een goede site over valkparkieten daar vind je heel veel informatie maar ik weet niet of ik de site mag vermelden hier.
Ik heb zelf ook 2 valkparkieten dus als je wat wilt weten of de site wilt hebben pb me maar Knipoog

Groetjes Kusje

Joyckuh

Re: Valk Parkiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 16:29

wij hebben een stuk of 20 valkparkieten Ja
geweldige vogels! Goed karakter en goed tam te maken! Je kunt ze dan het beste binnen houden (wij hebben ze buiten zitten) en gewoon regelmatig aandacht geven, je kan ze deuntjes leren fluiten Haha! Ik duik straks wel eens in de voliere om foto's te maken Lachen

Edit: Wij voeren ze gewoon valkparkietenvoer, dat is het zelfde als dat van de parkieten, maar dan met zonnebloempitten erbij. Ook krijgen ze eiervoer en onkruidvoer erbij en als het toevallig groeit in de tuin ook muur (onkruid).

Je kan ze gewoon in de dierenwinkel kopen