krijgt zijn kat vanmiddag kittens!

maar.... volgens mij geeft mams geen melk..!
iemand enig idee wat ik nu kan doen? ik weet niet wat de katjes nog meer mogen hebben... ben hier dan ook echt een leek in..
dus iemand advies??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:even naar de dierenarts en melk ophalen![]()
en misschien gelijk een afspraak maken voor sterrilisatie
SuperQuinta schreef:ze heeft al veel nestjes gehad, en we hebben eigenlijk nog nooit problemen gehad, alleen de vorige keer had ze ook problemen met de melk...
maar misschien was ze onrustig omdat wij er rond liepen, weet iemand of er tekenen voor zijn als er nog meer kittens komen?
ze heeft er nu drie, terwijl ze er meestal 4 of 5 kreeg..
baroen schreef:en toch gewoon leuk weer een nestje en geen voorzorgsmaatregelen?
nah ja tips zijn al wel gegeven..
SuperQuinta schreef:baroen schreef:en toch gewoon leuk weer een nestje en geen voorzorgsmaatregelen?
nah ja tips zijn al wel gegeven..
uhm.. ja...... oke.................![]()
het is zo dat ons pap de katten verzorgd.. vreemd verhaal..
ons pap huurt een loods bij een boer(voor zijn bedrijf), daar komen elke keer katjes aan lopen.. nu zijn dit dus niet ons pap zijn katten, maar hij verzorgt ze, geeft ze eten, kroelt ermee, en als er een ziek is gaat hij naar de DA... vind ik goed van hem aangezien hij dat niet verplicht is!!
nu is het zo dat hij ze dus eten geeft en er steeds meer bijkomen, nu zijn er al een aantal gesteriliseerd maar dat is toch vrij prijzig en daarom doet hij ze niet allemaal tegelijk.. en deze kat is dus nog aan de beurt..... en moet nog steeds gesteriliseerd worden...
maar goed nu weer een nestje (waar ons pap zelfs dan ook weer baasjes voor zoekt, dus tot nu toe heeft hij elk nestje nog weg kunnen geven)
en aangezien ze er nu toch zijn, moeten ze toch echt verzorgd worden...
dus ja steriliseren daar zal ik dit nestje niet meer mee kunnen helpen..