Mijn hondje vind alles leuk.. zo lang het maar niet groter is dan zijzelf Kusje geven Helaas niet veel foto's en ook niet zo duidelijk, mijn hond is helemaal dol op knuffelen en alles wat kleiner is dan zijzelf..
Haha nee ze zal hem niet opeten, ze gaat er lekker bij liggen en als de pad wegspringt rent springt ze er achteraan en gaat ze er weer bij liggen Mlies, Nee (nog niet). Het was wel een hele grote pad, dus misschien heeft het tijd nodig
Het is een maltheser he?Ik heb er ook zo 1 en hoe je hem ook legt en wat je ook met m doet, hij vind ook alles wel best!
Nee ze is geen maltheser http://www.mijnalbum.nl/Foto=WYPED4O7Ja ze vind echt alles best. Ze is ook nog eens de grootste vriendjes met mijn cavia.. die beschermt ze heel erg ook!
kathinka: Ze is een vuilnisbakkerasje (zwervertje uit Spanje). Één ras uit haar werd wel genoemd, maar zal ik even na moeten vragen Bedankt voor de reacties
Bedankt voor de leuke reacties.Ja dat die pad bleef zitten verbaasde me wel Gister zat er weer eentje, maar veel kleiner.. deze sprong maar steeds weg en die hond er maar achteraan rennen
Sha, die hebben we al bijna 2 jaar viewtopic.php?f=73&t=326469&hilit=19 November 2004, op mijn verjaardag, opgehaald vanaf schiphol