Jong muisje onder container?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Jong muisje onder container?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 07:07

Wij hebben buiten zo'n bruine container staan, daar zit een heel jong muisje van ik schat 2 á 3 daagjes oud onder, hij/zij zit de hele tijd te piepen, ik denk om haar/zijn moeder. Ik vind dit echt heel zielig, maar wat kan ik doen, zodat de kat hem/haar niet te pakken krijgt, en deze muis toch nog een kans krijgt om te overleven?

Het heeft volgens mij de oogjes nog niet open, ik vind het te zielig om het diertje aan het lot over te laten, en ik kan niet lekker slapen, vind het echt te zielig?

tante_trien

Re: Jong muisje onder container?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 07:14

AAAH het is zó sneu, het enige wat ik nu hoor is gepiep, wat kan ik doen?

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 09:06

niet meer gaan kijken Knipoog

ik denk juist dat je mama misschien bang maakt en dat die dan niet meer durft te komen door jou..

wat je wel kunt doen is eventueel een klein stukje brood even nat maken en er neerleggen,maar ik zou echt even wegblijven als ik jou was....
dikke kans dat jong of mams elkaar dan wel weer vinden

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 12:16

oke, dankjewel Lachen

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 12:25

Ik denk inderdaad dat je niet veel voor hem kan doen. Wel grappig de meeste mensen proberen van muizen af te komen en jij wil er 1 redden Knipoog Voor hetzelfde geld heeft een kat mams o.d.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 12:26

Faniek schreef:
Ik denk inderdaad dat je niet veel voor hem kan doen. Wel grappig de meeste mensen proberen van muizen af te komen en jij wil er 1 redden Knipoog Voor hetzelfde geld heeft een kat mams o.d.

ja ach, ons hele huis zit vol met muizen, ze zitten zelfs in onze chips kast Lovers en ik vind het geweldige beesten, ik ga niet zo'n lief klein schatje laten opeten door een kat!