Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimmie261 schreef:precies [*olduser*],ik wilde het net al gaan schrijven,deze hond is een pittbull...
EmDee schreef:Een Pitbull is een kruising, en elke kruising van een stafford wordt hier als Pitbull gezien, kun je nakijken op www.hondenbescherming.nl
Na 1993 mogen deze kruisingen niet meer gefokt worden in Nederland. En elke hond die maar een beetje lijkt op een Pitbull mogen ze in principe in beslagnemen hier..
Ik vind dit persoonlijk weer een beetje TE maatregel, maar kan er anderzijds wel inkomen.Citaat:En elke hond die maar een beetje lijkt op een Pitbull mogen ze in principe in beslagnemen hier..
nikkigioa schreef:Hoe zit dat dan precies? TS zegt dat deze hond een kruising tussen een rotweiler en een bullmastif is, dan is het toch zeker geen kruising Stafford? Voor zover ik weet zijn alleen Stafford-kruisingen Pitbulls.
Veel succes met het vinden van een huisje! Kan hij niet geplaatst worden op www.dierenasiels.com ? Daar staan ook wel eens honden tussen die nog bij hun baasje wonen maar op zoek zijn naar een nieuw huis.
cecieltje schreef:Mijn broer heeft zelf te horen gekregen van de dierenarts dat het een kruising van een bullmastive x rottweiler is. De hond gaat vaak mee als mijn broer moet werken en hij is al vaak door de politie gezien en deze hebben nooit iets gezegd over de hond.
JustNanno schreef:cecieltje schreef:Mijn broer heeft zelf te horen gekregen van de dierenarts dat het een kruising van een bullmastive x rottweiler is. De hond gaat vaak mee als mijn broer moet werken en hij is al vaak door de politie gezien en deze hebben nooit iets gezegd over de hond.
Wat je dierenarsts zegt maakt geen fluit uit. Iemand die zich perse aan de regeltjes wil houden en deze hond ziet gaat m aangeven. De gevolgen weet je.
Snap niet dat je zo eigenwijs bent, en de hond toch in NL wilt plaatsen?