Even in het kort ik heb hem gevonden op stal en hij is erg verzwakt en kan dus niet vliegen. Ik heb contact gehad met de eigenaar komt helemaal uit het noorden. Dus brengen / halen is geen optie. Ik probeer hem op te lappen en te kijken of hij dan terug wil vliegen, zo niet heb ik met de eigenaar afgesproken dat ik hem mag houden. En stuurd hij zijn papieren op.
Nou is het zo dat ik wel kippen heb gehad, maar over duiven weer ik niet gek veel. Hij zit nu in een groot konijnen hok met een ren van 1,5 meter hoog en 2 meter lang eraan.
Maar nu heb ik nog een paar vragen:
- Kippen hebben zn stok om op te zitten hebben duiven die ook nodig? Ik denk niet dat hij er nu al op kan zitten maar kan het proberen er vast een te fabriceren.
- Ik heb al duivenvoer gehaald maar wat kan je een duif nog meer geven. Om onderandere aan te sterken en wat vinden ze gewoon lekker?
-Ik heb nu stro als grond bedekking in het hok. Goed?
- Ik heb hem helemaal gecheckt en hij heeft geen breuken of iets dergelijks. Maar vliegen doet hij niet zou dit door de verzwakking komen? Hij fladdert wel nl maar kiept dan op een gegeven moment om.
- Wat mag absoluut niet bij duiven qua voer / onderdak enzv.
Alvast bedankt namens Harry en mij